اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

راهیان نور موجب تقویت‌ روحیه استکبار‌ستیزی در جوانان می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: راهیان نور تقویت‌کننده روحیه استکبار‌ستیزی در بین جوانان است.

راهیان نور موجب تقویت‌ روحیه استکبار‌ستیزی در جوانان می‌شود

حجت‌الاسلام سید رضا مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با جان و دل از میهن اسلامی دفاع کردند، افزود: مناطق عملیاتی میعادگاه عاشقان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: با توجه به فضای موجود در دنیا و شرایط کنونی کشورمان و هجمه فرهنگی نوک پیکان حمله متوجه جوانان کشورمان است و ابراز داشت: در این شرایط نیاز است تا حلقه اتصال بین شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و ملت ایران همچنان برقرار شده و حفظ شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هجمه‌های مختلفی همچون اینترنت، ماهواره و... نبود، بیان داشت: هجمه‌های مختلف امروز متوجه جوانان گذشته نبود.

مصطفوی در ادامه با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور آثار مثبت و نتایج خوبی برای جوانان دارد، متذکر شد: در اردوهای راهیان نور برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون و راویان در اردوهای راهیان نور تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: راویان عملیات‌های مختلف رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را برای علاقه‌مندان تشریح می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه در اردوهای راهیان نور کاستی‌هایی نیز وجود دارد، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق کاستی‌های موجود برطرف می‌شود.

این مسئول حضور روحانیون و طلاب را وسیله ارتباط زائران با فرهنگ دینی و آموزش اعتقادی و قرآنی دانست و گفت: حضور همه آحاد جامعه از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، اصناف و... در اردوهای راهیان نور باعث آشنایی آنها با اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا می‌شود.

مصطفوی اضافه کرد: راهیان نور تقویت‌کننده روحیه استکبار‌ستیزی در بین جوانان است.

وی در ادامه به مقارن شدن عید نوروز با ایام فاطمیه اشاره کرد و بیان داشت: همه داشته‌های مسلمان به خاطر وجود پیشوایان دینی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: مردم نباید در این ایام اقدامی انجام دهند تا باعث هتک حرمت به پیشوایان شود.

انتهای پیام/73008/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول