اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

سهمیه 1400 نفری بوشهر برای اعزام به راهیان نور دریایی

سرپرست سپاه شهرستان بوشهر گفت: سهمیه اعزام به راهیان نور جنوب در شهرستان بوشهر 1400 نفر بوده که تا به حال 440 نفر از سهمیه به آن مناطق اعزام شده‌اند.

سهمیه 1400 نفری بوشهر برای اعزام به راهیان نور دریایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور در فرمانداری بوشهر اظهار داشت: اهمیت و ارزش راهیان نور برای دشمنان و دوستان کاملا روشن است.

دشتی افزود: ریاست و پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور بر عهده استانداران و فرمانداران استان‌های کشور بوده و سپاه کار فرهنگی و نرم‌افزاری آن را اجرا می‌کند.

دشتی بیان کرد: اجرای راهیان نور از بهترین و موثرترین برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور بوده که میلیون‌ها نفر را سالانه به خود جذب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به راهیان نور جنوب در شهرستان بوشهر 1400 نفر بوده که تا به حال 440 نفر از سهمیه به آن مناطق اعزام شده‌اند.

اعزام 50 دانشجو به راهیان نور دریایی خارگ

مدیر اعزام کاروان راهیان نور دریایی بوشهر نیز گفت: امروز در قالب راهیان نور دریایی 50 نفر از ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام صادق(ع) بوشهر به جزیره خارگ اعزام شدند.

غلامرضا شهابی افزود: امروز دومین کاروان راهیان نور دریایی که شامل 120 نفر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت سپاه شهرستان بوشهر و دانشجویان بسیج دانشجویی این شهرستان برای بازدید از مناطق خارگ به این جزیره اعزام شدند.

وی بیان کرد: این کاروان شامل خانواده کارکنان اسکله شهید محلاتی، بسیجیان حوزه‌های مقاومت ناحیه بسیج و بسیج دانشجویی بوده که امروز پیش از ظهر به خارگ اعزام شدند.

مدیر اعزام کاروان راهیان نور دریایی بوشهر اظهار داشت: این کاروان در خارگ از نمایشگاه دفاع مقدس، تانک فرم‌ها، کشتی سوخته، امامزاده میر محمد و شهدای گمنام دیدن خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول