اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

«راهیان نور» بزرگ‌ترین کار فرهنگی سال 92 در صومعه‌سرا بود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امسال پنج کاروان از این شهرستان به راهیان نور اعزام شدند، گفت: «راهیان نور» بزرگ‌ترین کار فرهنگی سال جاری در صومعه‌سرا بود.

«راهیان نور» بزرگ‌ترین کار فرهنگی سال 92 در صومعه‌سرا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مرتضی رضایی عصر امروز در جمع مدیران فرهنگی این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: فاطمه (س) نامی است که شیعیان به آن انس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تمام معصومان (ع) از تبار فاطمه (س) هستند، افزود: فاطمه (س) بانویی اسوه و پاکدامن بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا شالوده اصلی هر شهرستان را مدیران اجرایی آن خواند و تصریح کرد: همواره اخلاق، رفتار و نگرش مدیران در روحیه و کردار کارکنان و اطرافیان آنها تأثیر مستقیم دارد.

وی متذکر شد: تفکر و تدبیر مدیران دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا در ایام فاطمیه (س) به نگرش و تفکر کارکنان آنها نیز منتقل می‌شود.

رضایی با قدردانی از تلاش تمام مدیران اجرایی و امنیتی صومعه‌سرا در دوران بحران برف گفت: تلاش شبانه‌روزی مسئولان صومعه‌سرا آرامش و آسایش را به خانه‌های مردم باز گردانید.

وی برنامه‌ریزی مناسب را اصل مهم در تحقق این آرامش عنوان کرد و از اعزام پنج کاروان صومعه‌سرا به راهیان نور خبر داد و گفت: «راهیان نور» بزرگ‌ترین کار فرهنگی سال جاری در صومعه‌سرا بود.

این مسئول یادآور شد: بالغ بر 10 دستگاه خودروی سبک و 40 دستگاه اتوبوس مأمور اعزام کاروانیان مذکور به مناطق عملیاتی جنوب کشور بودند.

وی راهیان نور را اقدامی بسیار تأثیرگذار در اذهان جوانان و نوجوانان کنونی خواند و خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور موجب شده تا باطن حقیقی و پاک افراد در مناطق عملیاتی بروز کند.

رضایی با بیان اینکه خانواده‌ها مشوق اعزام فرزندان خود به راهیان نور باشند، یادآور شد: جوانان بسیاری همراه این کاروان‌ها بودند که تأثیرپذیری آن از شرایط معنوی و خاص مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور مثال‌زدنی و عجیب بود.

وی از مدیران صومعه‌سرا خواست تا تشویقی کارکنان خود را اعزام به راهیان نور قرار دهند.

انتهای پیام/84003/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول