اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد

اعزام روزانه 200 نفر به اردوی راهیان نور دریایی جزیره خارگ

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در برگزاری اردوی راهیان نور دریایی که در جزیره خارگ انجام می‌شود آمادگی داریم روزانه 200 نفر را به جزیره خارگ اعزام کنیم.

اعزام روزانه 200 نفر به اردوی راهیان نور دریایی جزیره خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی رزمجو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی راهیان نور دریایی از امروز تا 13 فروردین ماه 93 انجام خواهد شد و در این مدت حدود 6 هزار نفر را به جزیره خارگ اعزام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: برای اعزام کاروان راهیان نور دریایی که مهمانانی هم از دیگر استان‌ها به این اردو اعزام خواهیم کرد دو شناور نیروبر بزرگ همراه با شناور سبک اسکورت هم داریم که در ترابری زائران راهیان نور به ما کمک می‌کنند.

رزمجو بیان کرد: نیروی دریای سپاه علاوه بر اعزام کاروان راهیان نور به خارگ، در اعزام زائران به منطقه عملیات والفجر هشت در اروند نیز حضور دارد به طوری که در جلسه مشترک ستاد راهیان نور و نیروی دریایی سپاه، این منطقه به منظور بازدید قشرهای مختلف در قالب کاروان راهیان نور به نیروی دریایی سپاه سپرده شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در ارتباط با برنامه‌های کاروان‌های راهیان نور در خارگ اظهار داشت: بازدید از بخش‌های مختلف تاریخی، صنعتی، مناطق جنگی خارگ و همچنین بازدید از نمایشگاه و موزه دفاع مقدس از برنامه‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور به خارگ است و زائران با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در خارگ آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: تحویل بسته‌های فرهنگی، حضور تیم‌های پزشکی، غواصی، گشت‌های دریایی از دیگر ویژه برنامه‌های کاروان‌های راهیان نور دریایی در خارگ خواهد بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول