اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان خبر داد

اختصاص 250 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان راهیان نور از گلستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان از اختصاص 250 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی خبر داد.

اختصاص 250 دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان راهیان نور از گلستان

مهدی میقانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اعزام زائران راهیان نور تا پایان تعطیلات نوروزی به طور مستمر در همه شهرهای گلستان انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه اعزام زائران توسط کمیته‎های مشترک انجام می‌شود، تصریح کرد: کمیته‎هایی متشکل از سازمان حمل و نقل و پایانه‎ها، انجمن صنفی مدیران فنی شرکت‎ها و پلیس‎راه ناوگان را قبل از سفر کنترل می‎کنند تا خدای ناکرده شاهد حادثه‎ای نباشیم.

با رانندگان خاطی برخورد می‎شود/ رانندگان قانونمند تشویق می‎شوند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان با بیان اینکه رعایت ایمنی و ارتقاء خدمات یکی از ماموریت‎های مهم در اعزام زائران است، افزود: مسئولان فنی شرکت‎ها به موجب قانون مکلف هستند وسیله نقلیه را قبل از سفر کنترل کنند که برای اطمینان خاطر بیشتر، قبل از سفر و حین سفر با هماهنگی‎هایی که با پلیس‎راه انجام شده است این اقدامات با جدیت پیگیری می‎شود.

میقانی با تاکید بر اینکه با رانندگان خاطی برخورد قاطع می‎شود، بیان داشت: رانندگان قانونمند نیز که از عملکرد خوبی برخوردار هستند مورد تشویق قرار می‎گیرند، چراکه اعتقاد داریم تشویق همواره اثرات بهتری از تنبیه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با ابزارهای قانون در برخورد با شرکت‎های حمل و نقل و رانندگان خاطی به جدیت رفتار خواهد شد.

کاهش 18 درصدی تلفات جاده‎ای در گلستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان در خصوص میزان تلفات و حوادث جاده‎ای گفت: در مدت 10 ماه امسال نزدیک به 18 درصد کاهش تلفات را در راه‎های برون‎شهری استان شاهد هستیم در حالیکه نرم کشوری شش درصد و گلستان 12 درصد بیشتر از نرم کشوری کاهش تلفات را نشان می‎دهد.

میقانی موفقیت در کاهش حوادث را ماحصل یک کار جمعی دانست و بیان داشت: مردم و پلیس اصلی‎ترین مهره‎‎هایی هستند که در این راستا ایفای نقش می‎کنند، حمل و نقل و پایانه‎ها نیز برای رسیدن به اهداف مطلوب اقدامات آموزشی را در دستورکار دارد.

وی افزود: آموزش موتورسواران به دلیل اینکه بیشترین سهم تلفات را دارند در اولویت قرار گرفت لذا تمام سعی خود را متمرکز به ارتقاء فرهنگ تردد، ایمنی عابران و موتورسواران کردیم و آموزش‎هایی به صورت مستمر در حال انجام است.

قدردانی از خبرگزاری فارس به پاس همکاری خوب در انعکاس اخبار دقیق

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان با بیان اینکه هیچگاه نباید از عملکردمان راضی باشیم، گفت: برای حل مشکلات باید همواره سعی کرد تا امروزمان بهتر از دیروز باشد.

میقانی از خبرگزاری فارس به دلیل همکاری خوب در انعکاس صحیح و دقیق اخبار قدردانی و آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/83001/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول