اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم عنوان کرد

تأکید بر اهتمام هرچه بیشتر انعکاس اخبار راهیان نور

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابی طالب(ع) بر اهتمام هرچه بیشتر رسانه‌ها نسبت به انعکاس و انتشار اخبار کاروان‌های راهیان نور تأکید کرد.

تأکید بر اهتمام هرچه بیشتر انعکاس اخبار راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، افشین گودرزی در جلسه هماهنگی مسئولین روابط عمومی و تبلیغات نواحی مقاومت بسیج سپاه استان قم بر اهتمام هرچه بیشتر رسانه‌های استان برای انتشار اخبار راهیان نور تاکید کرد و اظهار داشت: با تمام توان باید اخبار و رویدادهای کاروان‌های راهیان نور را منتشر کنیم تا مدیون خون پرثمر شهداء نباشیم.

وی با اشاره بر لزوم همکاری بیش از پیش خبرنگاران افتخاری بسیج در راستای انتشار اخبار اردوهای راهیان نور گفت: عزت و عظمت امروز کشور مدیون رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ادامه با بیان اینکه امسال حضور قشر‌های مختلف مردم در اردوهای راهیان نور بیشتر از سال‌های گذشته است، یادآور شد: مسئولین روابط عمومی و اقشار با مدیریت بیشتر و همت خبرنگاران خبرهای این برنامه عظیم فرهنگی را منعکس کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران افتخاری، از اهمیت اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داد و افزود: اردوهای جهادی بسیج همانند اردوهای راهیان نور هدفی جز ادامه راه پرثمر شهدا را دنبال نمی‌کنند و ما وظیفه داریم این برنامه را نیز به نحو احسن منعکس کنیم.

انتهای پیام/78002/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول