اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان:

بودجه آموزش و پرورش برای اعزام زائران راهیان نور محقق نشد

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با اشاره به وقفه اعزام راهیان نور دانش‎آموزی گفت: اعتبارات آموزش و پرورش برای اعزام زائران راهیان نور محقق نشد.

بودجه آموزش و پرورش برای اعزام زائران راهیان نور محقق نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه اعزام راهیان نور دانش‎آموزی بالغ بر 13 الی 14 هزار نفر بود که عدم تحقق اعتبارات سبب شد تا این سهمیه محقق نشود.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبار دلیل افت اعزام زائران دانش‎آموزی به مناطق عملیاتی است، تصریح کرد: با اعتبارات سپاه تعداد 7 هزار نفر از دانش‎آموزان گلستان عازم سرزمین نور شدند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان در خصوص اقشار اعزامی به راهیان نور گفت: کسبه، بازاریان، دانش‎آموزی، دانشجویی، روحانیون و طلاب، اساتید، دانشجویان و پزشکان از جمله صنوف مختلف هستند که رهسپار مناطق عملیاتی شدند.

کریمی‎اول از اعزام تعدادی زندانیان به سرزمین نور خبر داد و بیان داشت: استارت اعزام زندانیان به مناطق عملیاتی دو سال است که کلید خورده و تعدادی از زندانیان گلستان نیز در قالب سه اتوبوس عازم کربلای ایران شدند.

راهیان نور بیمه‌کننده فرهنگ جامعه است

وی کاروان بزرگ راهیان نور را یک اقدام فاخر فرهنگی در سطح کشور عنوان کرد و یادآور شد: حرکت ارزشمند راهیان نور مهمترین اقدامی است که در تقابل با هجمه دشمنان انجام می‎شود.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تقویت راهیان نور جامعه را در مقابل انحرافات و توطئه‎های دشمنان مصون می‎کند، خاطرنشان کرد: دشمنان علیه ارزش‎ها جنگ نرم را در پیش گرفته‎اند و درصدد هستند تا این حرکت ارزشی را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه راهیان نور بیمه‎کننده جامعه است، ابراز داشت: نسل جوان در جامعه اسلامی باید با تفکر عاشورایی که در دوران دفاع مقدس در کشور حاکم بود آشنا شود و بابصیرت در این مسیر گام بردارد تا انقلاب اسلامی بیمه شود.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه توجه به مسائل فرهنگی یکی از دغدغه‎های جدی رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: راه مقابله با تهدیدهای دشمن توجه به اعتقادات دینی و ارزشی است که این مهم باید از کانال‎های مختلف راهیان نور، تقویت یادواره‎ها و برنامه‎های فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول