اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی نهبندان خبر داد

خسارت 5 میلیاردی سیل به راه‌های نهبندان

رئیس اداره راه و شهرسازی نهبندان از وارد شدن خسارت 5 میلیارد تومانی به پل‌ها، آبنماها و راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان خبر داد.

خسارت 5 میلیاردی سیل به راه‌های نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسن غفوری‌فرد امشب ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده نهبندان و محورهای خسارت دیده از سیل اخیر این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارش باران در شهرستان نهبندان سبب خوشحالی مردم این شهرستان شده و مردم از این بابت شکرگزار خداوند هستند.

وی اذعان کرد: جاری شدن روان‌آبها، سیلاب‌ها و سیل در برخی از نقاط شهرستان نهبندان سبب وارد شدن خسارات به بخش‌های مختلف از قبیل کشاورزی، دامداری، مسکونی و راه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهبندان با بیان این‌که بر اساس برآوردهای انجام شده جاری شدن سیل در این شهرستان خسارتی بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون تومان را در بخش راه وارد کرده است، تصریح کرد: سیل به پل‌ها، آبنماها، هدایت آبها و تاسیسات علائم راه‌ها و محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان خسارت زده است.

غفوری‌فرد اذعان داشت: در نخستین ساعات پس از وقوع سیل ماشین‌آلات سنگین و سبک این اداره برای بازگشایی و ترمیم راه‌ها و پل‌ها وارد عمل شدند.

این مقام مسئول یادآور شد:‌ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در نخستین ساعات پس از سیل در شهرستان حضور پیدا کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر در این حوزه به مردم را اتخاذ کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهبندان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اکیپ‌های این اداره با تمامی توان و با استفاده از تمامی امکانات در حال ترمیم و بازسازی راه‌های این شهرستان هستند.

انتهای پیام/69003/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول