اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان‌جنوبی خبر داد

قطعی آب 19روستای نهبندان به دلیل وقوع سیل

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در حال حاضر به دلیل وقوع سیل آب 19 روستای نهبندان قطع است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا 48 ساعت آینده 15 روستا به مدار وصل شوند.

قطعی آب 19روستای نهبندان به دلیل وقوع سیل

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سیل نهبندان به 19 روستا و یک‌هزار و 250 مشترک زیرپوشش آب و فاضلاب روستایی خسارت وارد کرد.

وی تصریح کرد: از این تعداد روستا‌ها 18 روستا مربوط به مجتمع آبرسانی طبسین و روستای کهنو تک روستایی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان این‌که در حال حاضر آب 19 روستا در نهبندان به سبب وقوع سیل و خسارت به مجتمع‌های آبرسانی قطع بوده و به وسیله تانکر آبرسانی می‌شود.

بسکابادی با بیان این‌که در حال حاضر پنج دستگاه تانکر سیار وظیفه تامین آب به روستاهای سیل‌زده در نهبندان را بر عهده دارند، یادآور شد: همچنین 10 تانکر فلزی با ظرفیت 5 تا 10 مترمکعبی در مناطق سیل‌زده برای آبرسانی به مردم مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در راستای رفع اتفاقات آب سه اکیپ آب و فاضلاب روستایی در محل حادثه مستقر بوده و فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی وصل شدن به مدار 15 روستا در نهبندان که از طریق مجتمع آبرسانی طبسین آبرسانی می‌شده‌اند تا 48 ساعت آینده خبر داد و افزود: تا زمانی که وضعیت اسکان اهالی چهار روستا مشخص شود مردم این روستا از طریق آبرسانی سیار با تانکر آبرسانی می‌شوند.

بسکابادی با بیان این‌که سیل به 22 کیلومتر از خطوط انتقال آب خسارت وارد کرده است، خاطرنشان کرد: همچنین 11 کیلومتر از شبکه توزیع به دلیل وقوع سیل خسارت دیده است.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول