اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

سیل نهبندان جان یک نفر را گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که خسارت‌های مالی وارده بر اثر وقوع سیل در نهبندان نسبت به سیلاب‌های گذشته کمتر بوده است، گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.

سیل نهبندان جان یک نفر را گرفت

سید ابوالحسن میرجلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی در رابطه با وقوع سیل در نهبندان صبح امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این جلسه به ریاست استاندار خراسان جنوبی و حضور تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران تشکیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در این جلسه وظایف تمامی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی مشخص و به آنها ابلاغ شد.

میرجلیلی متذکر شد: همچنین در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های مربوطه با ارسال اکیپ‌های خود در بخش‌های مختلف خسارت وارده را برآورد کرده و در اسرع وقت اعلام کنند.

وی اذعان داشت: این بخش‌ها شامل جهاد کشاورزی، مسکن، راه و جاده‌های مواصلاتی و در بخش‌های زیرساختی از قبیل آب، برق و مخابرات می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: با توجه به پیش‌آگاهی‌هایی که برای تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران ارسال شده و آماده‌باش تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی استان و همچنین با وجود بارندگی 70 میلی‌متری در منطقه نهبندان خوشبختانه خسارت مالی به نسبت سیلاب‌های گذشته کمتر بوده است.

میرجلیلی ادامه داد: تاکنون بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده ولی مصدومی وجود نداشته است.

وی با بیان این‌که استاندار خراسان جنوبی و معاون امور عمرانی استاندار از آغاز حادثه در محل حضور داشته‌‌اند، یادآور شد: عملیات جست‌وجو و نجات و اسکان اضطراری و موقت حادثه‌دیدگان به سرعت انجام گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز استاندار خراسان جنوبی از روستاهای حادثه‌دیده نهبندان بازدید کردند.

انتهای پیام/22481/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول