اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن نهبندان خبر داد

آغاز تشکیل پرونده اعطای تسهیلات مسکن به سیل‌زدگان نهبندان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان گفت: تشکیل و تکمیل پرونده دریافت تسهیلات ساخت مسکن برای سیل‌زدگان روستاهای نهبندان از فردا آغاز می‌شود.

آغاز تشکیل پرونده اعطای تسهیلات مسکن به سیل‌زدگان نهبندان

علی غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زمینه برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان برای سیل‌زدگان شهرستان اظهار داشت: این نهاد از فردا اقدامات لازم به منظور تکمیل پرونده دریافت تسهیلات مسکن برای سیل‌زدگان روستاهای نهبندان را از فردا آغاز می‌کند و این امر به طور جد ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: تمامی مراحل تشکیل پرونده در محل روستاهای سیل‌زده انجام می‌شود و نیازی به مراجعه مردم آسیب‌دیده به مرکز شهرستان برای تکمیل پرونده دریافت تسهیلات مسکن نیست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان تصریح کرد: به هر متقاضی مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی با بهره کم اعطا می‌شود.

گفتنی است به منظور خدمت‌رسانی سریع به حادثه‌دیدگان سیل در روستاهای نهبندان وجه‌الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی بامداد امروز به این شهرستان سفر کرده و از مناطق سیل‌زده بازدید میدانی به عمل آورده و در نخستین ساعات آغاز ساعت کار اداری امروز جلسه ستاد بحران استان در فرمانداری نهبندان تشکیل شده است.

در این نشست مقرر شده است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خسارات وارده به واحدهای مسکونی را برآورد کرده و برای ساخت هر واحد مسکونی که توسط خود اهالی اقدام خواهد شد و مبلغ 50 میلیون ریال کمک‌ بلاعوض و 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی با نرخ چهار درصد برای بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل پرداخت شود.

استاندار خراسان جنوبی در این نشست با بیان این‌که دولت وظیفه خود می‌داند به یاری درماندگان و آسیب‌دیدگان حوادث بشتابد، خطاب به مدیران اجرایی استان حاضر در این نشست گفت: کارهای عمرانی و بازسازی باید به سرعت آغاز و دستگاه‌های اجرایی  وارد عمل شوند.

انتهای پیام/69003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول