اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد

رضایت سیل‌زدگان نهبندان از خدمات‌رسانی

استاندار خراسان جنوبی گفت: سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان نهبندان از نحوه و سرعت خدمت‌رسانی مسئولان و مدیران استان و شهرستان رضایت‌مندی دارند.

رضایت سیل‌زدگان نهبندان از خدمات‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز پس از بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده نهبندان در جمع خبرنگاران در ارتباط با ارزیابی نحوه عملکرد مدیران و دستگاه‌های خدمت‌رسان به سیل‌زدگان اظهار داشت: ابتدا باید از خود مردم تشکر کرد که صبر و حوصله به خرج داده و از همان لحظات نخست با مسئولان و امدادگران در راستای خدمت‌رسانی بهتر به خود همکاری کردند.

وی ادامه داد: در نخستین ساعات پس از سیل ما به همراه مدیران کل استانی در مناطق سیل‌زده نهبندان حاضر و بعد از آن جلسه ستاد بحران استان را در این شهرستان تشکیل داده و تدابیر لازم و وظایف هر کدام از دستگاه‌های خدمات‌رسان تعیین شد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: جمعیت هلال احمر و سایر ادارات با همکاری بسیار خوب خود نسبت به اسکان و فراهم آوردن وسایل گرمایشی در چادرهای اسکان سیل‌زدگان اقدام کردند.

خدمتگذار با اشاره به این‌که هم‌اکنون تمامی دستگاه‌های مربوطه در حال برآورد خسارات هستند، تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به مردم آسیب‌دیده مبلغ یک‌میلیارد تومان در لحظه نخست پس از سیل به ادارات اختصاص داده و اگر نیاز باشد نیز باز هم این آمادگی را داریم تا اعتبارات بیشتری را برای خدمات‌رسانی به مردم اختصاص دهیم.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون در آستانه تحویل سال نو قرار داریم، گفت: برای تمامی خانواده‌های حادثه‌دیده از سیل یک تخته فرش و هدیه‌هایی در نظر گرفته‌ایم که این هدیه‌ها از هم‌اکنون به طور نمادین در بین چند خانواده دارای معلول توزیع شده است.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر و قدردانی مجدد از همکاری مردم سیل‌زده در راستای کمک و خدمت‌رسانی بهتر به خودشان و خانواده‌هایشان اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها عضو ستاد بحران و ادارات شهرستان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به سیل‌زدگان آماده هستند.

خدمتگذار اذعان داشت: برای جذب اعتبار به منظور جبران خسارت‌ها، کمک بیشتر به مردم و اختصاص اعتبار به ادارات خدمات‌رسان برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان با مرکز کشور رایزنی شده و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: طی بازدیدهای به عمل آمده و صحبت‌های سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان نهبندان آنها نیز از خدمت‌رسانی مسئولان و مدیران استان و شهرستان رضایت‌مندی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران ضمن شکر خداوند بابت نزول باران در این شهرستان دچار خشکسالی افزود: پس از دریافت خبر سیل در نهبندان پیگیری‌های لازم را با مدیران کل استانی و شهرستانی انجام دادم.

مراد هاشم‌زهی خاطرنشان کرد: حضور به موقع استاندار خراسان جنوبی و مسئولان در مناطق سیل‌زده سبب ایجاد روحیه امید و نشاط در بین مردم شد و از تمامی مسئولان به منظور خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان تشکر داشته و برای جبران خسارات و کمک بیشتر به مردم آسیب‌دیده در زمینه‌های مختلف تمامی تلاش خود را می‌کنم.

انتهای پیام/69003/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول