اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته اعزام قاریان صورت گرفت

دعوت از قاری جیرفتی برای مسابقات بین‎المللی قرآن

دبیرخانه کمیته اعزام قاریان از ابوالفضل پیرنیا قاری نوجوان جیرفتی برای شرکت در اردوی آمادگی مسابقات بین‎المللی قرآن کریم دعوت کرده است.

دعوت از قاری جیرفتی برای مسابقات بین‎المللی قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، در بین نفرات برتر سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مقطع شکوفه‎ها که طی مراسمی در روز 12 بهمن ماه 92 در تالار فرهنگ تهران معرفی و تجلیل شدند، نام ابوالفضل پیرنیا قاری نوجوان جیرفتی به عنوان یکی از شش قاری منتخب به چشم می‎خورد.

پس از پایان مسابقات که این قاریان مجوز حضور در مسابقات بین‎المللی را دریافت کردند، دبیرخانه کمیته اعزام قاریان در اسفند ماه 92 از ابوالفضل پیرنیا برای شرکت در اردوی آمادگی قاریان و حافظان ممتاز برای اعزام به مسابقات بین‎المللی دعوت کرد.

ابوالفضل پیرنیا در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: این اردو 20 تا 22 فروردین ماه سال 93 در تهران برگزار می‎شود که امیدوارم، بتوانم با شرکت در مسابقات بین‎المللی در این عرصه نیز موفق شوم.

وی استفاده از تجربیات قاریان برتر کشور را برای موفقیت در مسابقات بین‎المللی بسیار مهم دانست و ابراز داشت: سعی می‎کنم در این مدت از محضر استادان بزرگ قرآن کشور استفاده کنم.

پیرنیا که دارنده رتبه‎های کشوری و استانی متعددی است در ادامه تصریح کرد: قطعاً مسابقات بین‌المللی از سطح بالایی برخوردار هستند، بنابراین تلاش خود را به صورت ویژه آغاز کرده‎ام تا بتوانم جایگاه واقعی قاریان جیرفتی را به همه بشناسانم.

این قاری نوجوان از مردم جنوب کرمان خواست تا وی را برای موفقیت در ادامه برنامه‎های قرآنی از دعای خیر خود محروم نکنند.

انتهای پیام/80007/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول