اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ ناب قرآنی

مسابقات قرآن ویژه کارکنان شرکت گاز اردبیل آغاز شد

با هدف ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز استان اردبیل آغاز شد.

مسابقات قرآن ویژه کارکنان شرکت گاز اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز همچون سالیان گذشته با هدف افزایش سطح معلومات فقهی و قرآنی کارکنان و خانواده‌های آنها مسابقات قرآنی با محوریت حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم قرآن کریم، احکام دینی و نهج‌البلاغه با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و جمع کثیری از کارکنان و علاقمندان علوم قرآنی در محل سالن اجتماعات ساختمان معاونت بهره‌برداری برگزار شد.

در ابتدای این محفل معنوی مدیرعامل شرکت گاز استان با خیرمقدم‌گویی به مدعوین و شرکت‌کنندگان، رشد و تعالی معنوی و اخلاقی جامعه را در گرو توجه هر چه بیشتر به تعالیم الهی و به ویژه قرآن کریم دانست.

فیروز خدایی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از 50 نفر از کارکنان و همسران کارکنان شرکت کرده‌اند، افزود: به لطف الهی تعداد شرکت‌کنندگان امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که این امر بیانگر اقبال و توجه روزافزون خانواده‌های کارکنان شرکت گاز به مقوله‌های دینی و معنوی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این محفل نورانی شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف شامل مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج‌البلاغه و قرائت (تحقیق و ترتیل) و حفظ و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول