اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1900 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می‌شود

مسابقات ده‌گانه قرآنی 20 اسفند ماه جاری در گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: با حضور 1900 دانش‌آموز از سراسر کهگیلویه و بویراحمد، مسابقات ده‌گانه قرآنی 20 اسفند ماه جاری در گچساران برگزار می‌شود.

مسابقات ده‌گانه قرآنی 20 اسفند ماه جاری در گچساران

سید ظهیرالدین پورالحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: قرآن به عنوان معجزه جاوید پیامبر (ص) در قالب کتابی کامل و منشوری جامع فراروی جامعه بشری بوده که توجه و عمل جدی به محتوای این کتاب الهی و آسمانی ضامن تربیت همه انسان‌ها است.

وی برگزاری مسابقات ده‌گانه قرآنی را عصاره فعالیت‌های سالانه دانش‌آموزان دانست و افزود: شناسایی استعدادها، ایجاد انگیزه و رقابت میان دانش‌آموزان در حوزه آموزه‌های قرآنی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: همچنین برگزاری این مسابقات در مدارس از اهمیت ویژه‌ای در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، آموزه‌های دینی و مذهبی در میان نسل نوجوان و جوان به ویژه دانش‌آموزان دارد.

پورالحسینی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی ده‌گانه قرآن در گچساران گفت: این مسابقات از روز 20 اسفندماه امسال آغاز می‌شود که در نخستین روز دانش‌آموزان در محل بوستان شهدای گمنام تجمع کرده و پس از آن به محل سالن وحدت می‌روند.

وی ادامه داد: این مسابقات در 10 رشته قرائت قرآن، حفظ قرآن، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، مداحی، احکام، خطاطی نماز و انشاء نماز در دو گروه دختران و پسران برگزار می‌شود.

پورالحسینی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات افزون بر یک‌هزار و 800 دانش‌آموز از چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد شرکت دارند.

وی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده ادارات مختلف شهرستان در راستای برگزاری مطلوب این مسابقات با اداره آموزش و پرورش تعامل و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/82001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول