اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد

برپایی مسابقات قرآنی به میزبانی ارومیه در سال آینده

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارومیه مسابقات قرآنی کشوری را در سال آینده میزبانی می‌کند.

برپایی مسابقات قرآنی به میزبانی ارومیه در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریدون سید مصطفوی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات حوزه استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: بعد از عید فطر سال آینده این مسابقات به میزبانی مرکز استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 800 نفر از قاریان برجسته کشور به استان وارد می‌شوند، ادامه داد: این قاریان به مدت هشت روز در مرکز استان حضور می‌یابند، مدت اقامت دانش‌آموزان دختر چهار روز و دانش‌آموزان پسر نیز چهار روز خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد فضای معنوی تاکید کرد و بیان داشت: امید است همه نهادهای اجرایی در تحقق این موضوع اداره‌کل آموزش و پرورش را یاری کنند.

سید مصطفوی بر ضرورت قرآنی کردن تربیت نسل جدید تأکید کرد و بیان داشت: اولیای دانش آموزان و مربیان مدارس باید نسبت به اهمیت این موضوع واقف بوده در این راستا برنامه‌ریزی و فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پایان بر ضرورت تعامل مردم برای ریشه‌کن‌سازی بی‌سوادی تأکید کرد و بیان داشت: بعد از ادغام نهضت سوادآموزی با آموزش و پرورش فعالیت‌های این حوزه متوقف نشد و همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/61002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول