اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان مسابقات قرآن و کتابخوانی در شیراز تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقات قرآن و کتابخوانی طرح «از مدرسه تا مسجد» شیراز تجلیل شدند.

برگزیدگان مسابقات قرآن و کتابخوانی در شیراز تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح «از مدرسه تا مسجد» که در دبیرستان شهید محمد تقی دستغیب برگزار شد، گفت: در تمام ادیان الهی و به ویژه دین مبین اسلام علم و دانش اهمیت بسیاری دارد تا آنجا که خداوند در قرآن کریم به قلم قسم یاد کرده است.

حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی افزود: مدارس و مساجد سنگر مهم فرهنگی و خط مقدم جبهه فرهنگی در بلاد اسلامی هستند.

وی ادامه داد: غرب انسان‌محوری را در زندگی بشری مدنظر قرار می‌دهد در حالی که محور اصلی در زندگی بشری معنویت است و انسان باید به حقوق بشر الهی پایبند باشد و در همین راستا است که در اسلام، پرورش بر آموزش مقدم است.

نیازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: علم و دانش وقتی موثر است که با ایمان و تقوا همراه شود بنابراین سعی کنید که به بعد معنوی خود نیز به اندازه بعد جسمانی بپردازید.

فرهاد اسماعیلی رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز دیگر سخنران این مراسم بود که ضمن بیان اهمیت مطالعه، بر اجرای برنامه‌های مشترک در راستای تحقق اهداف طرح «از مدرسه تا مسجد» با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس تاکید کرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم 27 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن و کتابخوانی طرح «از مدرسه تا مسجد» مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول