اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

شرکت 75 هزار نفر در مسابقات آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 75 هزار نفر در مسابقات آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد شرکت داشتند.

شرکت 75 هزار نفر در مسابقات آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان عصر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز که با حضور امامان جمعه استان و جمعی از مسئولان در محل سالن وحدت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: افزون بر 57 هزار نفر در مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله آموزشگاهی مدارس کهگیلویه و بویراحمد شرکت داشتند.

وی افزود: افزون 16 هزار و 65 نفر نیز در مرحله شهرستانی این مسابقات حضور داشتند که از این تعداد نیز یک هزار و 585 نفر شرکت داشتند که با این احتساب 74 هزار و 913 نفر در این مسابقات شرکت داشته اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد دانش‌آموز شرکت‌کننده 106 نفر در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

شجاعیان ادامه داد: کسب رتبه دوم در مسابقات کشوری بعد از خراسان رضوی، کسب رتبه نخست نماز آموزش و پرورش در میان دستگاه‌های اجرایی استان و کسب رتبه سوم حفظ ملی قرآن کریم در میان 32 استان کشور از افتخارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: 38 کرسی تلاوت و محفل انس با قرآن کریم، 418 گروه مداحی، راه‌اندازی 741 هیئت مذهبی در مدارس استان با اخذ مجوز رسمی و مشارکت 12 هزار و 54 نفر دانش‌آموز در هیئت‌های مذهبی مدارس از دیگر اقدامات بخش فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: آموزش عملی نماز، برگزاری جشن تکلیف برای 5 هزار و 961 دانش‌آموز دختر دوم ابتدایی‌، چهار‌ هزار و 380 نفر دانش‌آموز متوسطه اول از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان در بخش فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/82014/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول