اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان جوانان آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری 453 مراسم ازدواج کم‌هزینه در خوی

مدیر کانون ازدواج آسان جوانان آذربایجان غربی گفت: 453 مراسم ازدواج کم‌هزینه و ساده اما خاطره‌انگیز در خوی از ابتدای سال تاکنون برگزار شده است.

برگزاری 453 مراسم ازدواج کم‌هزینه در خوی

فراز غفارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شعبه این سازمان مردم‌ نهاد در خوی به صورت فعال در حال ارائه خدمات است تا جوانان بیشتری به تشکیل خانواده موفق شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال 191 مورد تامین جهیزیه در خوی انجام گرفت، ادامه داد: شهرستان‌های دیگری از جمله فرمانداری تکاب و ماکو برای ایجاد شعب کانون اعلام آمادگی کرده‌اند.

غفارزاده ضمن اظهار تاسف از اینکه فردی شیاد از اسم کانون برای کسب درآمد سوء‌استفاده کرده‌، گفت: این فرد با اقدامات غیرقانونی موجب بدنامی کانون می‌شد، بنابراین در فرمانداری ارومیه و اداره اطلاعات شکایت کرده‌ایم که مراحل قانونی سپری می‌شود.

مدیر این تشکل مردمی با اظهار به اینکه اقدامات این فرد و بی‌مهری بعضی از مسئولان عرصه را برای فعالیت تنگ می‌کند، افزود: خادمان کانون در جذب جوانان و جلب اعتماد خیران توفیق‌ داشته‌اند ولی با همراهی مقامات استان می‌توان موانع ازدواج را از سر راه برداشت.

وی با اشاره به همکاری مرتضی اسم‌زاده از شبکه بهداشت و درمان ارومیه، بیان داشت: مجوزهای لازم از طرف این مجموعه برای کانون صادر شده است تا در راستای انجام آزمایشات موردنیاز زوج‌های جوان اقدام کنیم.

غفارزاده معرفی این کانون به اقشار مختلف مردم و تبیین رسالت‌ آن را وظیفه رسانه‌ها دانست و افزود: بعضی جوانان از مراجعه ابا دارند زیرا تصور می‌کنند در این مکان همسریابی انجام شده و در صورت حضور در این مکان بین دیگران انگشت‌نما می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کانون ازدواج آسان در ارتباط با همسریابی فعالیت نمی‌کند چرا که در اساسنامه این موضوع‌ها ذکر نشده است، فقط در زمینه برپایی کم‌هزینه مراسم ازدواج، تامین جهیزیه، سفر و مسکن اقدام می‌کند.

غفارزاده حمایت بیشتر دفتر بانوان و خانواده استانداری از این تشکل را خواستار شد و بیان داشت: این انتظار وجود دارد که مقامات فعال در حوزه جوانان و خانواده برای معرفی این مجموعه گام بردارند، زیرا منافع مادی و معنوی آن متوجه جوانان است.

مدیر کانون ازدواج آسان جوانان آذربایجان غربی مساعدت‌ شهرداری ارومیه از این مجموعه را قابل توجه دانست و ادامه داد: بارها شهرداری مکان مناسبی از شهر را به طور رایگان و برای 10 روز در اختیار ما قرار داده، تا بنر کانون را نصب کنیم.

وی برای تداوم همکاری بین کانون و شهرداری اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: الصاق بنر کانون در نقاط پر رفت آمد و پرترافیک در آشنایی خانواده‌ها با این کانون تاثیر زیادی دارد، ولی از فضای مجازی، توزیع بروشور و توضیح چهره به چهره بین مردم غفلت نمی‌شود.

انتهای پیام/61002/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول