اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسفندماه امسال

63 نفر از کمیته امداد نقده کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج گرفته‌اند

مدیر کمیته امداد امام خمینی نقده گفت: تنها در طول اسفند ماه به 52 نفر از پسران زیرپوشش کمیته امداد هدیه ازدواج و به 11 نفر از دختران آن کمک هزینه تهیه جهیزیه اهدا شده است.

63 نفر از کمیته امداد نقده کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج گرفته‌اند

علی اژدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای کمک به تشکیل زندگی مشترک در میان زوج‌های جوان خانواده‌های نیازمند، کمیته امداد نقده نیز دستگیری از این افراد را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

وی از اهدای کمک هزینه تهیه جهیزیه به 73 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در طول امسال خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 760 میلیون ریال به این افراد از بابت تهیه کمک هزینه تهیه ازدواج مساعدت مالی شده است.

اژدرزاده در همین راستا از اهدای کمک هزینه ازدواج به 52 نفر از پسران خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نقده در طول اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: به این منظور 130 میلیون ریال به این افراد پرداخت شده است.

وی همچنین تعداد دختران نقده‌ای مشمول دریافت کمک هزینه تهیه جهیزیه طی ماه جاری را 11 نفر اعلام و تصریح کرد: در مجموع بیش از 140 میلیون ریال نیز به این افراد اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد نقده به برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد برای این زوج‌های جوان نیز اشاره کرد و متذکر شد: یکی از همین دوره‌ها در طول اسفند ماه برای 45 نفر از زوج‌های جوان نقده‌ای برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی سه روزه اهداف ازدواج و تشکیل زندگی مشترک، آمادگی‌های لازم برای آغاز زندگی زناشویی، بهداشت و تربیت فرزند و نحوه تعامل و تفاهم با همسر به زوج‌های جوان شرکت کننده در دوره تشریح شده و مسائل مربوطه در این زمینه‌ها نیز به آنها ارائه می‌شود.

اژدرزاده در پایان با اشاره به آیات و روایات متعدد بر ضرورت تشکیل زندگی مشترک تأکید کرد و آن را لازمه برقراری امنیت و آرامش بیشتر در زندگی فردی افراد دانست و ابراز داشت: کمیته امداد هر گونه حمایت‌های لازم برای آغاز زندگی مشترک را به جوانان زیر حمایت خود ارائه داده و مساعدت‌های لازم را در حد توان خود به آنها انجام می‌دهد.

انتهای پیام/61006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول