اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد مازندران خبر داد

پرداخت هدیه ازدواج به 500 نوعروس کمیته امداد مازندران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی مازندران از پرداخت 10 میلیارد ریال هدیه ازدواج به 500 نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

پرداخت هدیه ازدواج به 500 نوعروس کمیته امداد مازندران

زین‌العابدین پرواسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: در ایام هفته احسان و نیکوکاری و سالگرد تاسیس این نهاد به 500 نفر از نوعروسان تحت پوشش این نهاد هدیه جهیزیه ازدواج اهداء شد.

پرواسی بیان داشت: به هر یک از نوعروسان که تا پایان امسال و در آستانه سال نوروزی قصد عروسی و آغاز زندگی مشترک داشته‌اند برای تامین جهیزیه ازدواج مبلغ 20 میلیون ریال هدیه نقدی به هر نفر پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده امداد امام خمینی مازندران خاطرنشان کرد: به‌منظور افزایش مهارت‌های زندگی و شناخت متقابل زوجین و کاهش آسیب‌های اجتماعی تمام دختران در آستانه ازدواج و نوعروسان تحت حمایت که از هدیه ازدواج بهره‌مند می‌شوند در کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با حضور اساتید دانشگاه و حوزه به‌مدت 30 ساعت شرکت می‌کنند.

وی از اهدای 192 میلیون ریال جهیزیه توسط حامی به نوعروسان سادات ایتام این نهاد خبر داد و افزود: به مناسبت جشن نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی  توسط یکی از خیران که مدیر کارخانه فرش است 16 تخته فرش 12 متری به نوعروسان ایتام سادات اهدا کرد.

پرواسی با اشاره به اینکه این حامی 100 یتیم در استان را مورد حمایت دارد و ماهانه مبلغ 30 میلیون ریال به ایتام مورد حمایت خود مساعدت مستمر می‌کند گفت: ارزش ریالی فرش‌های اهدایی این حامی مبلغ 192 میلیون ریال است.

معاون حمایت و سلامت خانواده امداد امام خمینی مازندران در پایان یادآور شد: 29 هزار و 180 نفر از حامیان حمایت از پنج هزار و 528 نفر از ایتام این استان را به عهده دارند.

انتهای پیام/86018/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول