اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی خبر داد

برپایی یک هزار مراسم ازدواج کم‌هزینه در ارومیه

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: یک هزار و 206 مراسم ازدواج کم‌هزینه از ابتدای سال تاکنون با مشارکت مردم خیر ارومیه برپا شد.

برپایی یک هزار مراسم ازدواج کم‌هزینه در ارومیه

فراز غفارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون تعداد قابل توجهی مراسم ازدواج کم‌هزینه و ساده با مشارکت خیران در ارومیه برپا شد.

وی با اشاره به اینکه هر شش ماه یک بار با زوج‌های جوان و اعضای این کانون تماس گرفته می‌شود، افزود: هر سال دو نوبت با زوج‌های جوان تماس گرفته و هدایایی را به آنها تقدیم می‌کنیم، که از ازدواج‌های صورت گرفته فقط دو مورد به طلاق منجر شده است.

غفارزاده با اشاره به اینکه در سایه همراهی مردم نیکوکار 491 مورد جهیزیه به متقاضیان داده‌ایم، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان 1 هزار مورد جهیزیه از این کانون درخواست کرده است.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه با اشاره به اینکه جهیزیه‌ها باید تا 22 بهمن ماه تحویل می‌شد که بنا به دلایلی به بعد از عید نوروز موکول شد، اضافه کرد: بین مجموعه ما و کمیته امداد تعامل نزدیکی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هر شش ماه یک بار تجمعی پرشور با حضور زوج‌های جوان و مسئولان در سالن 3 هزار نفری ارومیه برپا می‌شود، اضافه کرد: در سال گذشته یک برنامه شاد و مفرح با حضور 800 زوج برپا شد.

غفارزاده از مسئولان صدا و سیمای استان برای پوشش خبری این برنامه تقدیر کرد و افزود: یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی در مراسم فوق اجرا شد.

مدیر کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی با اظهار به اینکه در سایه عنایت مقامات استانی و خیران برای رفع مشکل مسکن جوانان در آینده اقدام می‌شود، بیان داشت: در صورت اختصاص زمین توسط شهرداری و همکاری بیشتر خیران می‌توان واحدهای مسکونی را احداث کرده و در قالب اقساط بلندمدت به جوانان واگذار کرد.

وی، تهیه جهیزیه در قالب 9 عدد از اقلام اساسی زندگی را یکی از مهم‌ترین اقدامات این تشکل مردمی عنوان کرد و بیان داشت: با پرداخت مبلغی به میزان 2 میلیون و 600 هزار تومان جوانان از جهیزیه برخوردار می‌شوند حال آنکه در ازای خرید این اقلام از بازار باید بیش از 10 میلیون تومان پرداخت کنند.

غفارزاده با اشاره به اینکه تعدادی از خیران این مجموعه کارخانه‌داران هستند، بیان داشت: کارشناسان کانون با صاحبان واحدهای صنعتی قرارداد منعقد کرده‌اند تا 30 درصد زیر قیمت اقلام مورد نظر را در اختیار کانون قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: حمایت مقامات عالی استان و شهرستان در توسعه یافتن دامنه فعالیت‌ها تاثیر زیادی دارد، به طوری که علاوه بر ارومیه در خوی شعبه فعال وجود دارد.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه در پایان عنوان داشت: فرمانداری تکاب و ماکو برای راه‌اندازی این شعبه اعلام آمادگی کرده و در میاندوآب یک نفر شخصیت حقیقی برای ورود به این حوزه ابراز علاقه کرده است.

انتهای پیام/61002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول