اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده تأکید کرد

ساماندهی ازدواج جوانان در دستور کار مدیران

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: در کنار مسائل مختلف امور جوانان مسئولان باید ساماندهی ازدواج جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

ساماندهی ازدواج جوانان در دستور کار مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده گفت: یکی از مواردی که در خصوص جوانان باید مد نظر قرار گیرد بومی کردن مسائل و مشکلات آن‌ها است.

وی افزود: ما باید به صورت بومی و محلی به بررسی مشکلات جوانان بپردازیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی صحیحی برای آن‌ها داشته باشیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: نبود زمینه فعالیتی بعد از تحصیل مهمترین مشکل جوانان تحصیلکرده ما بوده که این خود ریشه در عدم زیرساخت‌های لازم است.

حجت‌الاسلام الهی‌‌نیا تصریح کرد: جوانان تحصیل‌کرده استان ما به دلیل نداشتن بنیه مالی قوی و عدم توانایی در فراهم کردن معیشت زندگی خود از بیکاری رنج می‌برند.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی خوبی در سطح شهرستان و استان انجام می‌شود ولی ما باید به صورت تخصصی‌تر همایش‌ها و برنامه‌های مختص جوانان طراحی کنیم تا با مشارکت و همراهی آنان رو‌به‌رو شویم.

امام جمعه موقت لنده تداخل و ادغام سازمان جوانان با تربیت بدنی را یادآور شد و گفت: با توجه به گستردگی فعالیت وزارت ورزش ادغام سازمان جوانان کار درستی نبوده و مسئولان باید زمینه توجه به جوانان را بیش از پیش مهیا سازند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ادامه افزود: یکی از اداراتی که در زمینه جوانان باید فعالیت بیشتری از خود نشان دهد آموزش و پرورش بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مدون خوبی نیز در دستور کار داشته و باید آن‌ها را اجرایی کند.

وی خاطرنشان ساخت: اجرای برنامه‌های هدفمند برای جوانان و ازدواج آن‌ها یک ضرورت است که متولیان امر باید هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام جدی انجام دهند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در ادامه به وضعیت وام‌های ازدواج اشاره کرد و گفت: تسریع در پرداخت‌ وام‌های ازدواج یکی از برنامه‌هایی است که در جهت ساماندهی ازدواج جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/8201/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول