اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شاهرود:

سنت ازدواج آسان در جامعه تقویت شود

امام جمعه موقت شاهرود گفت: ازدواج آسان سنت پیامبر است و این سنت باید در جامعه تقویت شود.

سنت ازدواج آسان در جامعه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور شاهرود، حجت‏الاسلام عباس امینی در نشست حلقه صالحین با موضوع ازدواج از منظر اسلام در دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: باید جوانان را برای برگزاری مجلس کم‏خرج در انجام ازدواج آسان حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تجملات دست و پاگیر و مشکلات اقتصادی، موانعی را بر سر ازدواج آسان جوانان قرار داده است، خاطر نشان کرد: تامین منابع مالی و اقتصادی اگر چه در ازدواج هدف نیست، اما به عنوان وسیله‏ای مهم مورد توجه بوده و از پایه‏های مهم تشکیل یک خانواده است.

امام جمعه موقت شاهرود بیان کرد: علاوه بر خانواده‏ها، مسئولان ذی‏ربط نیز باید برای افزایش و ماندگاری ازدواج جوانان و تحکیم بنیان‏های خانواده تلاش کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: ازدواج یک نیاز طبیعی انسان است و باید از طریق و راه درست انجام شود و اگر شرایط برای ازدواج جوانان به راحتی فراهم نشود، بر اساس توصیه‏های قرآنی باید عفت پیشه کرد.

در این مراسم، به پرسش‏های دانشجویان با موضوع ازدواج از منظر دین پاسخ داده و مقرر شد تا با توجه به اهمیت ازدواج و اثرات آن در سلامت جامعه و نیز استقبال دانشجویان از مباحث ارایه شده در مورد ازدواج آسان، این موضوع تا پایان سال جاری در دو نشست حلقه صالحین در خصوص ازدواج از نظر اسلام و دیدگاه‏های روان‏شناسی در دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول