اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال ملایر خبر داد

کاهش میزان آمار ازدواج در ملایر طی امسال

رئیس اداره ثبت احوال ملایر از کاهش 9 درصدی میزان ثبت ازدواج در ملایر در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش میزان آمار ازدواج در ملایر طی امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهرام ساکی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ملایر از کسب رتبه برتر این اداره در میان ادارات تابعه ثبت احوال استان در موضوع ثبت وقایع ولادت و وفات در مدت مهلت قانونی در 11 ماهه امسال خبر داد.

وی با اشاره به ثبت 5 هزار و 42 واقعه ولادت در ملایر افزود: 99.6 درصد از کل ولادت‌های به ثبت رسیده در ملایر در مهلت قانونی 15 روز بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال ملایر از رشد 2.8 درصدی ولادت در ملایر نسبت به مدت مشابه سال قبل در 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 52.7 درصد پسر و 47.3 درصد دختر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت به ازای هر 112 نوزاد پسر 100 نوزاد دختر متولد شده، تصریح کرد:61 درصد از ولادت‌ها شهری و 39 درصد روستایی بوده است.

ساکی در ادامه به ثبت یک‌هزار و 595 واقعه فوت در ملایر در 11 ماهه امسال اشاره کرد و گفت: 99.4 درصد از وقایع فوت امسال در مهلت قانونی 10 روز به ثبت رسیده و نرخ خام فوت در این مدت 6 در هزار بوده است.

وی اضافه کرد: در ثبت فوت در شهرستان ملایر طی امسال نسبت به 11 ماهه سال گذشته 3.6 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال ملایر عنوان کرد: از مجموع فوت‌های ثبت شده در ملایر در سال جاری، 57.3 درصد مرد و 42.7 درصد زن بوده و به ازای هر 134 فوت مردان، 100 زن در ملایر فوت شده‌اند.

وی بیان کرد: 71.8 درصد ثبت فوت مربوط به شهر و 28.2 درصد مربوط به روستاها بودند.

ساکی بیماری‌های قلبی و عروقی را عمده‌ترین عامل مرگ و میر در شهرستان برشمرد و افزود: سرطان‌ها، تومورها، حوادث و ... نیز از دیگر عوامل مرگ و میر در شهرستان بوده است.

وی در ادامه ابراز داشت: در 11 ماهه امسال 3 هزار و 448 واقعه ازدواج در ملایر به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال ملایر از کاهش 9 درصدی میزان ازدواج در شهرستان ملایر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی میزان طلاق‌های ثبت شده در 11 ماهه سال جاری را 660 مورد اعلام کرد و افزود: نسبت ازدواج به طلاق نیز 5.2 درصد بوده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 6.5 درصد بوده است.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول