اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

مسئولان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند

امام جمعه لنده با اشاره به نزدیک شدن ایام عید نوروز گفت: در شرایط کنونی مهمترین عملکرد مسئولان می‌تواند نظارت بر قیمت‌ها و کنترل بازار باشد.

مسئولان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار و کارکنان فرمانداری لنده با اشاره به جایگاه‌های مسئولیتی گفت: ما در هر جایگاه و پست و مقامی که داریم باید ترس از خدا را سرلوحه کاری خود قرار دهیم و جز برای رضای او و خدمت به خلق قدمی برنداریم.

امام جمعه لنده افزود: با توجه احادیث و روایت همه ما در برابر هم‌نوعان خود مسئول هستیم و باید خود را مسئول بدانیم، چه بهتر این‌که برای انجام مسئولیت خویش همت و تلاش خود را به‌کار گیریم.

وی تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند و باید با حکومت و عوامل آن پیوندی ناگسستنی داشته و اجازه اظهار نظر در امور را داشته باشند.

کیانی‌اصل گفت: این به معنای دخالت نیست چرا که مردم ما دغدغه پیشرفت و تعالی کشور را دارند و مسئولان باید از این دغدغه‌ها برای توسعه و ترقی کشور استفاده کنند.

وی با بیان این‌که حمایت از مردم و مسئولان در شرایط خود از وظایف ائمه جمعه است، افزود: ما به عنوان مسئول فرهنگی شهرستان‌ وظیفه پیوند مردم و مسئولان را به عهده داریم و باید هم مشکلات مردم را به مسئولان و هم شرایط مسئولان را به مردم یادآوری کنیم.

کیانی‌اصل خاطرنشان کرد: توقعات در گذشته عمومی بوده اما امروزه شخصی شده و برآورده کردن آن‌ها کمی سخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی عید نوروز گفت: مهمترین و شاید بهترین کاری که مسئولان می‌توانند در شرایط کنونی انجام دهند کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها بوده تا شیرینی عید بر مردم تلخ نشود.

انتهای پیام/82013/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول