اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

حماسه اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد

استاندار اصفهان گفت: حماسه اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد.

حماسه اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در آیین تکریم و معارفه فرماندار نایین که با حضور امام جمعه، نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: لغت تکریم را جایگزین تودیع نمودیم، چرا که ما با کسی خداحافظی نکرده بلکه از وجود افراد در جایگاه مناسب استفاده می‌کنیم.

استاندار اصفهان با ادای احترام به مقام شامخ بیش از 300 شهید شهرستان نایین، گفت: شهدا به عنوان منابع ارزشمند و ذخایر گران‌قدر نایین مطرح هستند.

وی اظهار داشت: در ابتدای سال مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای امسال برگزیدند، در حالی که بسیاری باور نداشتند که بار ارزشی و معنایی حماسه به واقع تحقق یابد.

زرگرپور خاطر نشان کرد: در سال جاری که در ماه پایانی آن به سر می‌بریم، با وجود شرایط سخت، تورم، بیکاری، عدم روابط با برخی کشورها و تحریم‌های هوشمندانه و به قول خودشان فلج کننده، با زهم پیش‌بینی مقام رهبری محقق شد.

وی ادامه داد: حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه رقم خورد و با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که اخیراً توسط رهبر معظم انقلاب صورت پذیرفته، به لطف و کرم الهی، حماسه اقتصادی نیز تحقق می‌یابد.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان یادآور شد: مردم در 24 خرداد مطالبات جدیدی داشتند که دولت دکتر روحانی به خاطر هم‌خوانی بیشتر با مطالبات مردم، پیروز میدان شد.

وی تأکید کرد: گرایش اصولگرا یا اصلاح طلب اصلاً مهم نبوده آنچه اهمیت دارد این است که ما مبلغ، مبشر و محقق شعارهای دولت و مطالبات مردم باشیم.

زرگرپور در ادامه تصریح کرد: بنابراین مدیرانی انتخاب شده و به کار گرفته می‌شوند که اهل اعتدال و عقلانیت باشند، چرا که می‌خواهیم لبخند امید را بر لبان مردم بنشانیم.

وی تأکید کرد: همان‌طور که بارها تکرار نموده‌ام مشروط بر چهار ویژگی اعتدال، تخصص، کارآمدی و تعامل، اصل بر پایداری نیروهاست.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نایینی‌ها و اهالی کویر به ذکاوت و هوشمندی شهرت داشته و علمای بزرگی همچون میرزای بزرگ نایینی را پرورانده‌اند، اذعان کرد: بنابراین در مورد شهرستان نایین بار بزرگی بر دوش ماست.

زرگرپور از فرماندار جدید خواست تا درب فرمانداری را بروی همه باز گذاشته و به معنای واقعی فراجناحی عمل کند، به گونه‌ای که مردم از عملکرد وی رضایت داشته باشند.

وی یادآور شد: بهترین و زیباترین مکان در هر شهرستان باید مساجد و نمازخانه‌ها بوده و صدای اذان در میادین شهر طنین انداز شود.

زرگرپور از فعالیت‌ها و تلاش‌های یوسف حسنی تقدیر و تشکر کرد و با دعوت از وی برای همکاری در منصب دیگری، سهراب مظفر نجفی را به عنوان فرماندار جدید نایین معرفی کرد.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول