اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

نقش‌آفرینی فعالان اقتصادی پیش زمینه تحقق حماسه اقتصادی است

استاندار قم گفت: نقش‌آفرینی فعالان اقتصادی پیش زمینه تحقق حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری است.

نقش‌آفرینی فعالان اقتصادی پیش زمینه تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان بخش خصوصی کشور، ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب رهبر معظم انقلاب را تحول‌آفرین اقتصاد کشور و چراغ راه مسئولان نظام عنوان کرد و گفت: همه بخش‌ها باید با دولت در اجرای کامل این سیاست راهبردی تعامل و همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در تحرک‌بخشی به اقتصاد و پیشبرد برنامه‌های عمرانی کشور ادامه داد: فراهم کردن زمینه نقش‌آفرینی فعالان اقتصادی پیش زمینه ایجاد حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری است.

استاندار قم استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را یکی از رویکردهای اصلی مدیریت استان دانست و افزود:‌ تلاش می‌کنیم تا به نحو شایسته‌ای بستر حضور سرمایه‌گذاران در استان قم را فراهم کنیم.

وی زیرساخت‌های قم برای سرمایه‌گذاری را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: ایجاد نخستین بندر خشک کشور در منطقه اقتصادی سلفچگان، فرودگاه بین‌المللی و شهرک‌های متعدد صنعتی شاهدی بر این مدعا هستند.

استاندار قم با اشاره به موقعیت ممتاز قم، قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر از استان قم را یادآور شد و گفت: توسعه توریسم مذهبی به عنوان یک صنعت سودآور باید در آمایش سرزمینی استان دیده شود.

صالحی‌منش همچنین با اشاره به وجود معادن منحصر به فرد در استان، بهره‌برداری از این منابع را فرصتی استثنایی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عنوان کرد و خواستار برنامه‌ریزی در راستای افزایش ارزش افزوده این منابع از طریق فرآوری شد.

در ادامه این جلسه سید حسن رضوی معاون برنامه‌ریزی و محمدجواد دلاوری معاون عمرانی استاندار قم به تشریح پروژه‌های عمرانی و اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان قم پرداختند.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول