اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

تاسیس بنیاد شهید خدمتی ارزشمند به جامعه ایثارگری بود

فرماندار لنده گفت: حضرت امام خمینی (ره) با صدور فرمان تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارزشمند‌ترین خدمت را به جامعه ایثارگری پایه‌ریزی کرد.

تاسیس بنیاد شهید خدمتی ارزشمند به جامعه ایثارگری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی صبح امروز در دیدار مدیر و کارکنان اداره بنیاد شهید شهرستان لنده گفت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از جایگاه شهیدان بوده و با خون شهدا ریشه دوانده است.

وی افزود: خون شهدا و ایثارگران دوران انقلاب پشتیبان نظام بوده و به پشتوانه آن امروز به عنوان سردمدار نشر ارزش‌های اسلام و انقلاب در جهان قرار گرفته است.

فرماندار لنده با بیان اینکه‌ همه روز مسلمانان روز شهداست گفت: ما پیروان مکتب سرخ حسین (ع) و مکتب عاشورا هستیم و با اصول و ارزش‌های آن عجین شده‌ایم.

مرادی تصریح کرد: همان‌گونه که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در مکتب ما ساری و جاری است همه روز و همه مکان برای ما پیروان مکتب سرخ حسین (ع) روز شهدا و تکریم جامعه ایثارگری است.

وی افزود: بنیاد شهید و جامعه خدمتگزار باید بدانند که خداوند نعمت و افتخار بزرگی به نام خدمتگزاری خانواده شهدا و ایثارگران را نصیب آن‌ها کرده و از این نعمت باید به درستی استفاده کنند.

فرماندار لنده گفت: با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان ما خانواده‌های شاهد و ایثارگر زیادی در سطح شهرستان داریم که باید ارائه خدمات به آن‌ها به نحو مطلوب و اساسی انجام شود و موجبات رضایتمندی، آرامش و آسایش آنها در جامعه مهیا شود.

مرادی خاطرنشان ساخت: 70 درصد اقشار مختلف جامعه ما از خانواده ایثارگران هستند و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می کند به‌گونه‌ای که باید طوری عمل شود که عملکرد ما باعث نگرانی آن‌ها نشود.

وی افزود: جامعه ایثارگری همه برای دفاع از کیان و ناموس به میدان جنگ رفتند، باید تلاش شود که با یک دید نگریسته و خدمات‌رسانی شوند.

رئیس شورای اداری لنده تصریح کرد: نگرانی خانواده‌های شهدا از سر دلسوزی و عشق به کشور و میهن و برای سربلندی و عزت مسئولان بوده که باید با احترام و عزت و صداقت پاسخ داده شود.

مرادی در ادامه کار رسانه‌ را مقدس خواند و گفت: رسانه باید پیگیر مسائل و مشکلات خانواده شهدا بوده و با معرفی شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهد.

رضا عدالتمند نیز در ادامه با بیان این‌که اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در 14 فروردین در شهرستان لنده راه‌اندازی شد گفت: عدم استقلال مالی اداره یکی از مهمترین مشکلاتی است که باید مورد پیگیری مسئولان قرار گیرد تا بتوانیم خدمات بهتری به جامعه ایثارگری ارائه دهیم.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نیروی انسانی اداره همه به عنوان کارورز بوده و نیروی رسمی تنها دو نفر هستند.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول