اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

برنامه‌های بزرگداشت سا‌لروز تاسیس بنیاد شهید در بهمئی تشریح شد

برنامه‌های بزرگداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید در بهمئی تشریح شد.

برنامه‌های بزرگداشت سا‌لروز تاسیس بنیاد شهید در بهمئی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الله فروزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌های بنیاد شهید شهرستان بهمئی را به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید تشریح کرد.

وی ادامه داد: فرمان تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید را امام راحل قبل از شروع جنگ تحمیلی صادر کرد و همچنین در سال 83 شورای عالی انقلاب فرهنگی روز 22 اسفند را روز بزرگداشت شهدا نامگذاری کردند که در تقویم کشور نیز به عنوان روز شهید ثبت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی افزود: شهدا در وصیتنامه خود ما را به اطاعت از ولایت‌فقیه و پاسداری از خون شهدا، برپا داشتن نماز و رعایت حجاب سفارش کردند، نگذاریم این انقلاب که خون‌بهای هزاران شهید، جانباز و آزاده است، صدمه ببیند.

فروزی تصریح کرد: شهرستان بهمئی تعداد 121 شهید و 800 جانباز سرفراز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی، نشست هم‌اندیشی، بیان مشکلات و ارائه راهکارهای لازم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور فرماندار بهمئی و مشاوران ایثارگر را از برنامه‌های مهم این بنیاد در روز 22 اسفند برشمرد.

وی همچنین دیدار نمادین با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بالاخص شهدایی که تاریخ شهادت یا تولد آن‌ها روز 22 اسفند‌ماه باشد، برگزاری مسابقه انشاء‌نویسی با موضوع ایثار و شهادت با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، دیدار با امام جمعه شهرستان بهمئی پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری همایش پیاده‌روی با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، جلسه ستاد شاهد شهرستان بهمئی با روسای دانشگاه‌ها پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی و تفریحی دانش‌آموزان همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جایزه به منظور بزرگداشت روز شهید را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/82018/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول