اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

حمایت بنیاد شهید زنجان از 2 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بنیاد شهید از 2 هزار و 200 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر استان زنجان حمایت کرده است.

حمایت بنیاد شهید زنجان از 2 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به برنامه‌ها و اقدامات بنیاد شهید استان زنجان از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: بنیاد شهید امسال نیز همانند سنوات گذشته فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان حمایت بنیاد شهید از دانشجویان شاهد و ایثارگر استان زنجان را 2 هزار و 200 نفر اعلام کرد و متذکر شد: از این تعداد دانشجو یک‌هزار نفر بومی و یک‌هزار و 200 نفر غیر بومی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه 293 نفر از این دانشجویان در مقطع کاردانی تحصیل می‌کنند، افزود: یک‌هزار و 200 نفر از این تعداد دانشجویان نیز در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

نیک‌بخش خاطرنشان کرد: 535 نفر از این دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه 72 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقطع دکترا در دانشگاه‌های استان زنجان مشغول تحصیل هستند، گفت: همچنین 20 نفر از طلاب شاهد و ایثارگر در حوزه‌های علمیه استان زنجان تحصیل می‌کنند.

*اجرای طرح تقویت بنیه علمی برای 900 دانشجوی زنجانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه امسال بنیاد شهید طرح تقویت بنیه علمی برای 900 نفر از دانشجویان استان زنجان انجام شده است، ابراز داشت: دانشجویان استقبال خوبی از این طرح‌ داشته‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه بنیاد شهید استان برای ورزش ایثارگران برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند، بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تمرینات برای 800 نفر از جامعه هدف برگزار شده است.

نیک‌بخش در ادامه با اشاره به اینکه 22 اسفند ماه در تقویم کشورمان روز بزرگداشت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شده است، اظهار کرد: 22 اسفند سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است.

*وجود 5 هزار جانباز دفاع مقدس در استان زنجان

وی در ادامه با بیان اینکه 3 هزار شهید گلگون‌کفن در استان زنجان وجود دارد، عنوان کرد: 5 هزار جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس در استان زنجان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: همچنین 670 نفر آزاده و ایثارگر از دوران دفاع مقدس نصیب استان زنجان شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف بنیاد شهید برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت مفید واقع شود.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول