اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازپرس دادسرای عمومی کرمان خبر داد

رسیدگی به پرونده 160 میلیارد ریالی قاچاق کالا در کرمان

بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: پرونده 160 میلیارد ریالی قاچاق کالا در این شعبه در حال رسیدگی است و در ارتباط با این پرونده چهار نفر از کارمندان اداره پست در بازداشت هستند.

رسیدگی به پرونده 160 میلیارد ریالی قاچاق کالا در کرمان

یدالله سپهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه 10 نفر از عوامل توزیع مواد مخدر در چترود توسط حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: در این ارتباط افراد دیگری شناسایی شده‌اند که پس از انجام تحقیقات لازم در زمینه با دستگیری آنها اقدام می‌شود.

بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه این افراد بیشتر اقدام به توزیع ماده مخدر تریاک کرده‌اند، عنوان کرد: این افراد در پرونده خود موارد توزیع مواد مخدر شیشه و هروئین را نیز دارند.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی آمادگی لازم برای برخورد جدی و قاطع با سوداگران مرگ را دارند.

بازپرس شعبه شش دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه پرونده 160 میلیارد ریالی قاچاق کالا هم‌اکنون در این شعبه در حال رسیدگی است، گفت: در ارتباط با این پرونده چهار نفر از کارمندان اداره پست در بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد.

وی بیان داشت: در این پرونده چهار نفر از کارمندان پست ضمن تبانی با یک تاجر در تهران اقدام به حمل کالا از بندرعباس به یکی از شهرهای جنوبی کرمان کرده و این کالاها را بدون پرداخت عوارض گمرکی از طریق پست آن شهرستان به تهران ارسال می‌کردند.

سپهری با اشاره به اینکه دو واسطه حمل این کالاها و تحویل آنها به پست نیز دستگیر شدند، گفت: در مجموع 330 تن کالای قاچاق در مدت دو سال که عمدتا پوشاک خارجی بوده، بدون پرداخت عوارض گمرکی به تهران منتقل شده است.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول