اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

معضل قاچاق کالا و ارز در خراسان شمالی وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: خوشبختانه در این استان در موضوع قاچاق کالا و ارز مشکل فراگیر، حاد و مسئله‌ساز نداریم.

معضل قاچاق کالا و ارز در خراسان شمالی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدرحیم نوروزیان در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: نعمت سلامتی و امنیت 2 نعمتی هستند که تا زمانی که دچار نقص در آنها نشویم از آنها غافل هستیم.

وی افزود: مسائل عمده‌ای که در این گونه جلسات، کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها مطرح می‌شود در جهت سالم‌سازی فضاها است ما باید فضای مناسبی را برای کار، توسعه، تلاش و امنیت در استان آماده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: امنیت در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه‌های اقتصادی از طریق پیگیری در این کارگروه‌ها و جلسات و کمیسیون‌ها حاصل می‌شود و همه اعضا با همفکری و تلاشی که خواهند داشت، در تحقق این امر مهم مشارکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک پدیده سیال و لغزنده است، تصریح کرد: یکی از اشتباهاتی که ما در استان‌های امن از آن غافل می‌شویم و ممکن است دامن‌گیر ما نیز شود، این است که تصور کنیم چون در استان ما در مقایسه با استان‌های دیگر قاچاق کالا و ارز نداریم خیال ما راحت باشد، مطمئن باشید که با این تفکر پیش برویم آسیب و ضربه خواهیم خورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امنیت مطلق نیست، بلکه نسبی است، در هیچ جای دنیا مطلق پیدا نمی‌کنید.

وی تاکید کرد: اعضای کمیسیون از این پس با مطالعه، برنامه و  طرح در جلسات حضور پیدا کنند، افرادی که شرکت می‌کنند با اختیار و ثابت باشند و دائماً تغییر نکنند.

نوروزیان با بیان اینکه در این جلسات است که می‌توانیم مشکلاتی که در بیرون مطرح می‌شود را پیگیری کنیم، گفت: متأسفانه در ادارات جلسات به شکل مرسوم و بدون دستاورد و کارکرد خوبی برگزار می‌شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: باید طوری عمل کنیم که وضعیت استان از آنچه که هست بهتر شود.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: مقام معظم رهبری در سفر به استان فرمودند این استان می‌تواند جزو 10 استان برتر کشور باشد، این یک شعار و تعارف نیست که فکر کنیم ایشان برای دل‌خوشی ما گفتند، بلکه ایشان از ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های استان مطلع بودند.

به گزارش فارس، در این نشست نحوه ساماندهی فعالیت‌ها و بازسازی تلاش‌های معوقه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت تا در تداوم فعالیت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات مؤثری تحقق یابد.  

نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در محل سالن شماره 2 استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول