اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام‌:

مبارزه با قاچاق کالا در ایلام نیازمند مشارکت مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با توجه به ضرورت‌های استان مبارزه با قاچاق کالا در ایلام نیازمند مشارکت مردم است.

مبارزه با قاچاق کالا در ایلام نیازمند مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسین کلانتری بعد از ظهر امروز در نشست اعضاء کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام اظهار داشت: پدیده کالای قاچاق پیامدهای منفی بر اقتصادی اجتماعی و سلامت جامعه دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان ایلام در آستانه سال نو و خریدهای نوروزی امری ضروری و واجب است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خرید کالای قاچاق تهدیدی برای سلامت خانواده‌هاست، ادامه داد: این پدیده افزون بر تهدید خانواده ضربه بزرگی به اقتصاد کشور وارد می‌سازد.

این مسئول با بیان اینکه بر این اساس باید تمام دستگاه‌های متولی مراقبت و کنترل لازم را برای ورود مواد غذایی و ... در مراکز خرید و فروشگاه‌های مورد عرضه داشته باشند، تصریح کرد: این دستگاه اجرایی از هیچ کوششی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان ایلام دریغ نخواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه قاچاق کالا و مصرف کالاهای داخلی دو عامل مهم در کاهش قاچاق کالاست که باید در دستور کار مسئولان امر در استان ایلام قرار گیرد.

انتهای پیام/2246/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول