اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خواستار شد

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: باید برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده شود.

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی پیشنمازی بعد از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: با توجه به تصمیم‌گیری و سیاستگذاری جدید باب تازه‌ای در حوزه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز باز شد که لازم است همه دستگاه‌های عضو ستاد، برنامه‌های سال آینده خود را به کمیسیون ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در پایان سال تنظیم و نظارت، شناسایی کالاهای قاچاق به ویژه در حوزه سلامت ضروری است، افزود: در روند اجرای مبارزه با قاچاق کالا ابهاماتی وجود دارد که در این جلسات نسبت به رفع آن باید رسیدگی شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با اشاره به اینکه قاچاق کالا به عنوان اقتصاد پنهان تلقی شده است، ادامه داد: نسبت به کشف کالاهای قاچاق نیازمند فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی هستیم.

وی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی را از دستگاه‌های متولی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و گفت: نیاز است از ظرفیت بسیج و سپاه که در همه عرصه‌ها حضوری تاثیرگذار دارند، استفاده شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران با اشاره به اینکه در مازندران با افزایش 90 درصدی کشفیات مواجه بودیم، تصریح کرد: اجرای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز راه فرار از قانون را بسته است.

وی مباحث مربوط به محصولات بومی استان، دامی و شیلات را از مهم‌ترین مواردی دانست که باید در حفظ این منابع تلاش کرد و گفت: برای تنظیم بازار جلوی قاچاق دام و فرآورده‌های گوشتی باید گرفته شود.

پیشنمازی با بیان اینکه قاچاق چوب از مهم‌ترین مسائلی است که در مازندران باید به آن پرداخته شود، گفت: استیصال از دریا و صید غیرمجاز از مسائلی است که به صورت بومی باید بررسی شود.

انتهای پیام/86006/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول