سعید فریور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ارائه مشاورههای تلفنی و حضوری گامی در راستای رفع مشکلات مختلف مردم بوده و نتایج خوبی را به دنبال دارد.
وی به ارائه مشاوره در زمینههای مختلف در طول تماس تلفنی و مراجعههای حضوری اشاره کرد و افزود: سامانه تلفنی 148 در این راستا راهاندازی شده و مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
فریور به فعالیت مستمر حوزه توانبخشی بهزیستی ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: جلسات کمیسیون پزشکی و کمیتههای توانبخشی و رفاهی برای تعیین سطح معلولیت تشکیل میشود.
مدیر بهزیستی ارومیه ادامه داد: نحوه بهرهمندی از خدمات سازمان و بخش توانبخشی برابر دستورالعملهای اجرایی در این کمیتهها تعیین میشود.
وی به نظارت بر نحوه عملکرد و چگونگی ارائه خدمات مراکز آموزشی و نگهداری حوزههای توانبخشی اشاره کرد و بیان داشت: مددکاران و کارشناسان این قبیل مجموعهها فقط به نیت جلب رضایت خداوند مسئولیت دشوار نگهداری از معلولان را تقبل کردهاند.
فریور با عنوان اینکه تحویل بههنگام و سریع وسایل کمک توانبخشی از اقدامات دیگر حوزه توانبخشی است، اظهار داشت: وسایل موردنیاز مانند ویلچر، تشک مواج و اقلام دیگر در کمترین زمان به دست معلولان زیر پوشش و خانواده آنها رسانده میشود.
انتهای پیام/61002/ت20/ث3001