اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهزیستی ارومیه اعلام کرد

ارائه مشاوره تلفنی به مردم ارومیه توسط بهزیستی

مدیر بهزیستی ارومیه گفت: مشاوره تلفنی در زمینه‌های مختلف اعم از خانوادگی، تحصیلی، شغلی و ... توسط کارشناسان بهزیستی ارومیه به مردم ارائه می‌شود.

ارائه مشاوره تلفنی به مردم ارومیه توسط بهزیستی

سعید فریور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ارائه مشاوره‌های تلفنی و حضوری گامی در راستای رفع مشکلات مختلف مردم بوده و نتایج خوبی را به دنبال دارد.

وی به ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف در طول تماس‌ تلفنی و مراجعه‌های حضوری اشاره کرد و افزود: سامانه تلفنی 148 در این راستا راه‌اندازی شده و مخاطبان زیادی را جذب کرده است.

فریور به فعالیت‌ مستمر حوزه توانبخشی بهزیستی ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: جلسات کمیسیون پزشکی و کمیته‌های توانبخشی و رفاهی برای تعیین سطح معلولیت تشکیل می‌شود.

مدیر بهزیستی ارومیه ادامه داد: نحوه بهره‌مندی از خدمات سازمان و بخش توانبخشی برابر دستورالعمل‌های اجرایی در این کمیته‌ها تعیین می‌شود.

وی به نظارت بر نحوه عملکرد و چگونگی ارائه خدمات مراکز آموزشی و نگهداری‌ حوزه‌های توانبخشی اشاره کرد و بیان داشت: مددکاران و کارشناسان این قبیل مجموعه‌ها فقط به نیت جلب رضایت خداوند مسئولیت دشوار نگهداری از معلولان را تقبل کرده‌اند.

فریور با عنوان اینکه تحویل به‌هنگام و سریع وسایل کمک توانبخشی از اقدامات دیگر حوزه توانبخشی است، اظهار داشت: وسایل موردنیاز مانند ویلچر، تشک مواج و اقلام دیگر در کمترین زمان به دست معلولان زیر پوشش و خانواده آنها رسانده می‌شود.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول