اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 19 امتیاز

بهزیستی به مقام سوم سوپر لیگ گلبال کشور دست یافت

تیم گلبال بهزیستی استان قم موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی سوپر لیگ گلبال باشگاه‌های کشور دست یافت.

بهزیستی به مقام سوم سوپر لیگ گلبال کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال رقابت‌های سوپر لیگ گلبال مردان باشگاه‌های کشور به منظور تعیین قهرمان سال 1392 با شرکت هفت تیم برنامه‌ریزی شد و مدعیان قهرمانی به صورت رفت و برگشت بازی‌های خود را به انجام رساندند. 

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن گلبال فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان، دیدارهای فصل جاری سوپر لیگ گلبال مردان باشگاه‌های کشور با افزایش یک تیم نسبت به فصل قبل، در این دوره با شرکت هفت تیم به انجام رسید و تیم‌ها در دو مرحله با یکدیگر مسابقه دادند.

دیدارهای دور رفت در پاییز سال جاری با جدال نزدیک و نفس‌گیر تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در حالی به انجام رسید که تیم گلبال بهزیستی قم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشت و حتی می‌توانست یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

بر اساس برنامه فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان، دیدارهای دور برگشت سوپر لیگ گلبال مردان کشور به میزبانی هیئت خراسان رضوی و در مشهد مقدس به انجام رسید و تیم‌ها در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج بازی‌های خود را برگزار کردند.

این در حالی است که تیم‌های گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب، هیئت تویسرکان، بهزیستی قم، شهید هرندی تهران، تعاونی میزان خراسان رضوی، هیئت اردبیل و هیئت سیستان و بلوچستان امسال در سوپر لیگ گلبال مردان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و سرانجام همچون فصل گذشته تیم مناطق نفت‌خیز جنوب قهرمان این دوره لقب گرفت.

تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در حالی به مقام قهرمانی مسابقات سوپر لیگ گلبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور دست یافت که طبق برنامه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، مرحله برگشت دهمین دوره این مسابقات با حضور هفت تیم به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.

با توجه به اینکه تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در دور رفت رقابت‌ها نیز قهرمان شده بود، بدین ترتیب در پایان و در مجموع بازی‌های رفت و برگشت این دوره نیز بالاتر از پنج مدعی دیگر با کسب 33 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین بعد از تیم مناطق نفت‌خیز جنوب که با کسب 33 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، هیئت تویسرکان با 27 امتیاز موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی شد و جایگاه سوم نیز با کسب 19 امتیاز به تیم گلبال بهزیستی قم رسید.

این در حالی است که در این رده‌بندی تیم‌های گلبال شهید هرندی تهران با 18 امتیاز، تعاونی میزان خراسان رضوی با 18 امتیاز، هیئت اردبیل با 7 امتیاز و هیئت سیستان و بلوچستان با 3 امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم تا هفتم جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول