اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد رهبری دانشگاه امام خمینی قزوین:

دانشجویان قزوین مشاوره رایگان می‌گیرند

معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین از ارائه مشاوره رایگان در موضوعات گوناگون از جمله ازدواج، خانواده، ارتباطات، مشاوره دینی و نظایر آن به دانشجویان سراسر این استان در قالب طرح صمیم خبر داد.

دانشجویان قزوین مشاوره رایگان می‌گیرند

حجت‌الاسلام عبدالحق براری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در قالب اجرای طرح صمیم، دانشجویان سراسر استان قزوین می‌توانند از مشاوران، متخصصان و استادان مجرب مشاوره رایگان دریافت کنند.

وی افزود: در این طرح برنامه جلسات مشاوره خصوصی ویژه دانشگاه‌های استان قزوین با حضور استادان موفق در دفتر نهاد رهبری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین تصریح کرد: این مشاوره‌ها در زمینه‌ها و موضوعات گوناگون از جمله ازدواج، خانواده، ارتباطات، مشاوره دینی و نظایر آن به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

براری اذعان کرد: در طرح صمیم خانم‌ها؛ دکتر چگینی دکترای ارتباطات اجتماعی و نیز ستوده، استاد و مشاور حوزه علمیه قزوین در این جلسات به دانشجویان خواهر علاقه‌مند مشاوره می‌دهند و برادران نیز می‌توانند برای دریافت این مشاوره‌ها به معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین خاطرنشان کرد: زمان برگزاری جلسات مشاوره طرح صمیم در روزهای یک‌شنبه بین ساعات 14 و 15، دوشنبه‌ها 10 تا 12 و چهارشنبه‌ها نیز در همین ساعت برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: تمام دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان می‌توانند در صورت تمایل به استفاده از این مشاوره‌ها برای هماهنگی و تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن 8371797-0281 تماس بگیرند.

انتهای پیام/77011/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول