اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد

کاهش صدور پرونده قضایی اموال تملیکی آذربایجان غربی

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان‌غربی گفت: میزان صدور پرونده قضایی در سال 92 نسبت به سال گذشته با 13.5 درصد کاهش همراه است.

کاهش صدور پرونده قضایی اموال تملیکی آذربایجان غربی

رضا عبدامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فروش اموال منقول، اظهار داشت: درآمد سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی از مزایده پرونده‌های قضایی 13 میلیارد و 742 میلیون و 439 هزار و 613 ریال بود.

وی با بیان اینکه حراج و مذاکره پرونده‌های قضایی توسط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی در سال 92 صفر بوده است، خاطرنشان کرد: درآمد سازمان از فروش پرونده‌های قضایی از مذاکره در سال 92 مبلغ یک میلیارد و 984 میلیون و 220 هزار و 353 ریال بود.

عبدامامی با اشاره به رتبه استان در زمینه اموال غیرمنقول، تصریح کرد: آذربایجان‌غربی از نظر فروش اموال غیرمنقول در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته میزان فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بیش از 23 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه اموال غیرمنقول شامل ملک و املاک می‌شود، افزود: از ابتدای امسال از محل فروش اموال غیرمنقول 31 میلیارد و 694 میلیون و 915 هزار و 232 ریال درآمد داشتیم.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی افزود: میزان تشکیل پرونده‌های قضایی نسبت به سال گذشته 13.5 درصد کاهش داشته است.

عبدامامی با بیان اینکه این سندها از طریق مزایده به فروش می‌رسند، خاطرنشان کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان هر سال 11 مرتبه مزایده اموال منقول و 6 مرتبه مزایده اموال غیرمنقول را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته این رقم در بین مزایده پرونده‌های متروکه، قاچاق، قضایی و ضبطی کمترین میزان بود، گفت: سال گذشته میزان فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بیش از 23 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/61007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول