اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی خبر داد

کاهش صدور پرونده قضایی سازمان اموال تملیکی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی گفت: میزان صدور پرونده قضایی در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با 28 درصد کاهش همراه است.

کاهش صدور پرونده قضایی سازمان اموال تملیکی آذربایجان‌غربی

رضا عبدامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: میزان تشکیل پرونده قضایی از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 28 درصد کاهش یافته به طوری که در این مدت در سال گذشته 336 پرونده تشکیل و در سال جاری 240 پرونده صادر شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته میزان صدور پرونده ضبطی 24 درصد کاهش یافته، ادامه داد: در سال جاری 331 پرونده به ارزش 7 میلیارد و 325 میلیون و 295 هزار 799 ریال پرونده صادر شده است.

عبدامامی به مقایسه عملکرد سال جاری سازمان با سال گذشته در ارتباط با پرونده‌های ضبطی پرداخت و گفت: در 9 ماه سال گذشته 440 پرونده ضبطی به ارزش 42 میلیارد و 383 میلیون و 894 هزار و 363 ریال صادر شده است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های قاچاق نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با 11 درصد کاهش همراه است، بیان داشت: در سال جاری یک هزار و 64 پرونده صادر شده که ارزش ریالی آن‌ها در مجموع 35 میلیارد و 733 میلیون و 676 هزار و 82 ریال برآورد شده است.

وی میزان صدور پرونده‌های متروکه را در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با یک هزار و 416 درصد رشد عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 91 پرونده متروکه به ارزش ریالی یک میلیارد و 126 میلیون و 320 هزار و 89 ریال صادر شده است.

عبدامامی به پرونده‌های متروکه رسیدگی شده در سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در 9 ماه سال گذشته شش پرونده متروکه به ارزش 4 میلیارد و 672 میلیون و 933 هزار و 693 ریال صادر شده است.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول