اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

قانون‌گذاران نقشه راه را برای اجرای اقتصاد مقاومتی تهیه کنند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مجریان و قانون‌گذاران باید نقشه راه و قوانین لازم و جامع را برای اجرای اقتصاد مقاومتی تهیه کرده و بر اساس یک زمان ‌بندی دقیق نسبت به تحقق و ارزیابی اهداف اقدام کنند.

قانون‌گذاران نقشه راه را برای اجرای اقتصاد مقاومتی تهیه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری صبح امروز در سیزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری که در دادگستری استان مرکزی برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، راه و هدف توسعه اقتصادی و زیربنای کشور را ترسیم کرده‌اند و مسئولان و مردم در تحقق این سیاست‌ها نقش‌آفرین می‌باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان بایستی زیرساخت‌ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که به عنوان اصول نظام جمهوری اسلامی ایران توسط مقام معظم رهبری تایید شده است را فراهم کنند، تصریح کرد:  برای عملی کردن سیاست‌های کلی نظام در اقتصاد مقاومتی نیاز به همکاری و حمایت‌های همه جانبه دستگاه‌های دولتی است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در این میان دستگاه‌های قضایی با تمام قدرت از سرمایه‌‌گذاران ایرانی و خارجی که در چارچوب این سیاست‌های مدون شده سرمایه‌گذرای کنند حمایت‌ خواهد کرد.

مظفری اظهار داشت: برقراری امنیت سرمایه‌گذاران در استان برای دستگاه‌های دولتی یک اصل است و برای اجرای این عمل باید تمام امکانات خود را بسیج کنند.

وی بیان کرد: استان مرکزی به عنوان سومین قطب صنایع مادر تخصصی، جایگاه حساسی در اقتصاد کشور دارد و حمایت اصولی از این بخش و حل مشکلات آن در حوزه قضایی در شرایطی که دشمنان پیکان تحریم را نشانه گرفته‌اند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این جلسه آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری استان مورد بحث قرار گرفت و مشکلات قضایی برخی واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/87001/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول