اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

اقتصاد مقاومتی اقتدار نظام را بیمه می‌کند

امام جمعه خلخال گفت: یکی از اصلی‌ترین محور‌های تأکیدات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است، چراکه اقتصاد مقاومتی اقتدار نظام را بیمه می‌کند.

اقتصاد مقاومتی اقتدار نظام را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خلخال با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی اقتدار نظام را بیمه می کند.

وی با اشاره به حریم شکنی دشمنان در هفته‌های گذشته، خاطرنشان کرد: اینها سناریوهای جدید تعریف شده از سوی دشمن برای هجمه‌ای جدید است که خانواده‌های شهدا‌ء و ملت ایران این اجازه را به دشمنان و معاندان نظام نخواهند داد.

رشتبری با اشاره به پانزدهمین دوره اجلاس خبرگان از روز سه شنبه این هفته، عنوان کرد: این شورا وظیفه سنگینی همچون تعیین رهبری و نظارت بر عملکرد رهبر را بر عهده دارد که بحث مهم در این اجلاس این ویژگی است که مسئولین در حد شعار همایش برگزار نکنند و جدی وارد بحث عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی شوند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن نوروز و اهمیت میهمان نوازی و تاکیدات ائمه و قرآن در خصوص میهمان گفت: میهمان برکت را در قدم‌های خود به ارمغان داشته و حرمت کردن به میهمان از شعائر بزرگ دین اسلام است.

رشتبری با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب اسوه صبر و بردباری با صبر خود درس بزرگی به ما داد که در زمان خود با صبر در مقابل شدیدترین مصیبت‌ها باعث سربلندی دین اسلام شد.

وی افزود: هر کس بخواهد ایمان علی را باور داشته باشد باید آن در نگاه به شخصیت والای حضرت زینب (س) می بینیم.

امام جمعه خلخال با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان خلخال در کشف مشروبات الکی در شهرستان خلخال، گفت: تلاشگران عرصه نظم و امنیت همیشه آماده خدمت به مردم فهیم شهرستان خلخال هستند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و سالگرد شهادت شیخ عبدالکریم ربانی و تبریک سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید به فرمان تاریخی امام (ره) گفت: مساجد از جمله مراکز مهم اجتماع دینی مسلمین است و کانون‌های مساجد فعالیت های مثمرثمری در راستای تحکیم بنیان اسلامی دین مبین اسلام را در برنامه دارند که در شهرستان خلخال 49 کانون فرهنگی مساجد فعال بود که رتبه دوم را در استان برای خلخال است و در بحث خانه‌های دیجیتال نیز دو خانه فرهنگی دیجیتال در خلخال فعال است که در این قضیه نیز رتبه اول استان از آن شهرستان خلخال بوده که اهمیت ویژه ای در مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن این کانون‌ها برعهده دارند.

 به گزارش فارس؛ پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز خلخال، عباس جعفرزاده، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلخال با ارائه گزارش عملکرد بر لزوم توجه به منابع طبیعی و حفظ و نگهداری جنگل و مراتع تأکید کردند.

انتهای پیام/62008/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول