اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

سهم صنعت در اشتغال چهارمحال و بختیاری 9.5 درصد است

رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از تعداد 241 هزار نفر شاغل در این استان تنها 9.5 درصد در بخش صنعت فعال هستند و این در حالی است که امکان افزایش این میزان تا 30 درصد هم وجود دارد.

سهم صنعت در اشتغال چهارمحال و بختیاری 9.5 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نعیم امامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بنده هم به نوبه خودم از زحمات رحمان کرمی رئیس سابق این سازمان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در حالی کشور را به دست گرفته است که تورم بالای 40 درصد، رکود و رشد اقتصادی منفی بر جامعه حاکم بوده که در حال حاضر خروج کامل از این وضعیت نیازمند وفاق ملی است.

امامی افزود: در حال حاضر باید با تکیه بر اسناد بالادستی نظام، توجه به چشم‌انداز 1404، برنامه پنج ساله و فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش برای رشد و پیشرفت کشور را مجددا از سر گرفت.

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت این سازمان فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی است و با توجه به اینکه در جای جای استان چهارمحال و بختیاری امکان توسعه پایدار اقتصادی وجود دارد باید تلاش کنیم پای صنعت را به تمام خانواده‌ها باز کنیم.

امامی با اشاره به اشتغال 241 هزار نفر در این استان افزود: از این تعداد تنها 9.5 درصد در بخش اقتصاد فعال هستند و این در حالی است که امکان افزایش این میزان تا 30 درصد هم وجود دارد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های پیش خود در سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تقویت سیستم مدیریتی، تلاش در جهت بهره‌وری نیروی انسانی، تلاش بی‌وقفه در جهت تامین منابع مالی طرح‌ها نیمه‌تمام صنعتی در استان و رفع مشکلات شهرک‌های نواحی صنعتی استان از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها بشمار می‌رود.

امامی ادامه داد: توسعه صنعت سیمان، بهره‌گیری از خطوط لوله نفت و گاز عبور داده شده از استان، تنظیم سند توسعه معادن استان با رویکرد حفظ محیط انسانی و طبیعی، انجام بازرسی‌های واقعی از امور صنفی، توجه ویژه به صادرات غیرنفتی، حمایت ویژه از بافندگان و صادرکنندگان فرش دستباف و تلاش در راستای فعال کردن نمایشگاه‌های بین‌المللی با حضور گسترده تولیدکنندگان داخلی از جمله دیگر این برنامه‌ها هستند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات آقای رحمان کرمی تشکر و نعیم امامی به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به مردم معرفی شد.

انتهای پیام/68002/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول