اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه خبر داد

وجود 3 شهرک صنعتی آماده برای سرمایه‌گذاری در سربیشه

فرماندار سربیشه از وجود 3 شهرک صنعتی با زیرساخت‌های آماده برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد.

وجود 3 شهرک صنعتی آماده برای سرمایه‌گذاری در سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سربیشه، غلامرضا حسین‌پور در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری سربیشه به موقعیت استراتژیک این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سه هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در مرز ماهیرود مشغول به کار هستند.

وی از وجود سه شهرک صنعتی با زیرساخت‌های آماده برای سرمایه‌گذاری در شهرستان خبر داد و ادامه داد: مشکل این شهرستان نبود سرمایه‌گذار است وگرنه تمام زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

فرماندار سربیشه ادامه داد: طی سال‌جاری کمیته امداد امام خمینی سربیشه رتبه نخست اشتغالزایی در مبحث مشاغل خانگی با صدور 831 مجوز را در بین ادارات شهرستان داشته است.

حسین‌پور با بیان اینکه ایجاد مشاغل خانگی در امر اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار است، افزود: بیشترین نظارت بر روند صحیح طرح‌های اشتغال توسط کمیته امداد امام خمینی صورت می‌گیرد.

وی تعداد طرح‌های معرفی به بانک توسط کمیته امداد امام خمینی شهرستان را 711 طرح به مبلغ 18 میلیون و 215 هزار ریال طی سال‌جاری عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد 465 طرح موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ 11 میلیون و 860 هزار ریال شده‌اند.

انتهای پیام/22482/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول