اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان‌شرقی:

صنعت کنسانتره‌سازی نفس‌های آخر را می‌کشد

نایب رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه صنعت کنسانتره‌سازی نفس‌های آخر خود را می‌کشد گفت: سونامی دریاچه ارومیه اثرات خود را در کنسانتره‌های تولید از محصولات کشاورزی نشان داده است.

صنعت کنسانتره‌سازی نفس‌های آخر را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز کلینی پیش از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی مدیران صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی اظهار کرد: سونامی دریاچه ارومیه اثرات خود را در کنسانتره‌های تولید از محصولات کشاورزی نشان داده به طوری که در حال حاضر سدیم محصولات تولید از 6 درصد قبلی به 70 درصد ppm کنونی افزایش یافته و این امر صادرات این بخش را با تهدیدی اساسی روبه‌رو کرده است.

وی افزود: سدیم موجود در محصولات در معیارهای جهانی حداکثر 25 درصد است در حالی که در محصولات تولیدی ما بیش از 3 برابر این رقم است و این امر تولیدات و صادرات این بخش را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه صنعت کنسانتره‌سازی نفس‌های آخر خود را می‌کشد گفت: دولت می‌تواند با اجرای طرح تغذیه رایگان از این صنعت حمایت کند.

کلینی یادآور شد: حمایت از این صنعت، حمایت از حوزه کشاورزی و در نتیجه پشتوانه‌سازی برای اقتصاد کشور است.

این فعال صنعت کشور پروسه طولانی تایید برچسب‌های محصولات تولیدی در ارشاد را نیز از جمله مشکلاتی دانست که نیازمند بازنگری و تغییر است

انتهای پیام/60001/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول