اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس:

‌توسعه فضای سبز ‌در محیط‌های صنعتی موجب ‌آرامش روحیه کارکنان می‌شو‌د‌‌

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: ایجاد و توسعه فضای سبز به ویژه در محیط‌های صنعتی موجب تقویت و آرامش روحیه کارکنان و بالا رفتن کیفیت و بازدهی کار می‌شود.

‌توسعه فضای سبز ‌در محیط‌های صنعتی موجب ‌آرامش روحیه کارکنان می‌شو‌د‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت هفته منابع طبیعی از 150 باغبان فضای سبز در شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ظهر امروز در جمع باغبانان این شرکت گفت: حفظ و نگهداری فضای سبز بسیار مشکل‌تر از ایجاد آن است و گرمای جنوب سختی آن را دوچندان می‌کند و کارکنان فضای سبز این شرکت این مسئولیت را به خوبی انجام دادند و این کار ارزشمندی است.

محمد نامور افزود: ایجاد و توسعه فضای سبز به ویژه در محیط‌های صنعتی موجب تقویت و آرامش روحیه کارکنان و بالا رفتن کیفیت و بازدهی کار می‌شود.

وی تاکید کرد: کاهش عوارض حاصل از دی اکسید کربن و ذرات ریز و سایر گازهای آلاینده از دیگر فواید درختکاری و توسعه فضای سبز است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به نامگذاری 15 اسفند به نام روز درختکاری گفت: روز درختکاری بهانه‌ای است تا با کاشت درخت به عنوان نماد زیبا و باشکوه طبیعت قدمی برای حفظ محیط زیست و احیاء آن برداشت.

پالایشگاه بندرعباس 700 هکتار وسعت دارد که 293 هکتار آن معادل 42 درصد و همچنین 60 هکتار از شهرک مروارید شرکت پالایش نفت بندرعباس فضای سبز است.

15 تا 21 اسفند به نام هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم و در آستانه هفته منابع طبیعی نیز با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس 100 اصله نهال درختان گرمسیری در پالایشگاه بندرعباس و شهرک مسکونی مروارید کاشته شد.

انتهای پیام/88007‌/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول