اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گوراب‌زرمیخ:

توجه به صنعت گردشگری موجب توسعه گوراب‌زرمیخ می‌شود

رئیس شورای شهر گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه این شهر دارای مناطق بسیار زیبا و دیدنی است، گفت: توجه به بخش صنعت گردشگری موجب توسعه و پیشرفت شهر محروم گوراب‌زرمیخ می‌شود.

توجه به صنعت گردشگری موجب توسعه گوراب‌زرمیخ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید سعید زربافی امروز در جمع خبرنگاران مشکلات شهر گوراب‌زرمیخ را در پشت تابلوی آن پنهان شده خواند.

وی با بیان اینکه با نگاه جامعه شناسانه به شهر گوراب‌زرمیخ متوجه فخر فرهنگی آن می‌شویم، گفت: زمانی که دو پدیده و یا دو فرهنگ همزمان با هم رشد نمی‌کنند توسعه و عمران  شهری دچار مشکل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: به طور مثال از طرفی به مردم وام‌هایی برای ساخت‌وساز مسکن داده شد اما همزمان با آن امکانات رشد نکرد و مردم با مشکلات مواجه شدند.

وی ضعف برق، آب شرب و کمبود احداث شبکه دفع فاضلاب شهری را از عمده مشکلات شهر گوراب‌زرمیخ دانست و اظهار کرد: اعتبار و درآمد پایین شهرداری گوراب‌زرمیخ مانع از ارائه خدمات بهتر به شهروندان شده است.

زربافی، منطقه تنیان در گوراب‌زرمیخ را دارای جاذبه‌های گردشگری و مناطق زیبا و بی‌نظیر گردشگری خواند و تصریح کرد: با فعال کردن این ظرفیت‌ها و تزریق اعتبار و ارائه تسهیلات حداقلی به این بخش می‌توانیم بیشترین خروجی را داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گوراب‌زرمیخ با اشاره به اینکه مسئولان باید بستر و زیرساخت‌های توسعه صنعت گردشگری را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران بخش گردشگری باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی توسعه و پیشرفت گوراب‌زرمیخ را در گرو توجه به صنعت گردشگری نامید و یادآور شد: باید فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

زربافی متذکر شد: زمانی استان و شهری آباد خواهیم داشت که مناطق دیدنی در شهرهای کوچک و محروم گردشگر داشته باشند تا بتواند در آنجا هزینه کند و از بن‌بست و مشکلات بیرون آید.

وی از تلاش تمام مسئولان و کسانی که در مهار پدیده برف یاری‌گر و حمایت‌گر آنها بودند قدردانی کرد.

انتهای پیام/84003/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول