اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهزیستی ارومیه:

حفظ کرامت انسانی مهم‌ترین هدف بهزیستی ارومیه است

مدیر بهزیستی ارومیه گفت: حفظ کرامت انسانی مهم‌ترین هدف مددکاران و کارشناسان بهزیستی ارومیه است.

حفظ کرامت انسانی مهم‌ترین هدف بهزیستی ارومیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سعید فریور ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مددجویان اظهار داشت: حوزه اجتماعی بهزیستی ارومیه با رویکرد توسعه انسانی و تاکید بر حفظ کرامت انسانی برای رفاه حال و کاهش آلام مددجویان مشغول فعالیت است.

وی افزود: تامین سلامت و رفاه برای خانواده‌های نیازمند و قشرهای در معرض آسیب، حمایت از جایگاه کودکان و نوجوانان و پرورش آنها همچنین توانمندسازی و خوداتکایی جامعه مهم‌ترین هدف بهزیستی ارومیه قلمداد می‌شود.

فریور با اشاره به اینکه در این مجموعه چهار دفتر در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی و مشغول فعالیت شده است، ادامه داد: دفتر امور زنان و خانواده، دفتر امور آسیب‌های اجتماعی، امور کودکان و نوجوانان، شبه‌خانواده و ... این دفاتر را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دفتر امور زنان و خانواده از طریق دو کلینیک مددکاری، دو موسسه خیریه، سه مجتمع خدمات بهزیستی غیردولتی، سه مجتمع خدمات بهزیستی دولتی شهری و چهار مجتمع خدمات بهزیستی دولتی روستایی فعالیت می‌کند.

مدیر بهزیستی ارومیه با اشاره به اینکه هم اکنون 750 خانوار زیرپوشش این دفتر است، ادامه داد: 350 خانوار دیگر در لیست انتظار قرار گرفته‌اند تا از خدمات مختلف این دفتر بهره‌مند شوند.

فریور بیمه زنان سرپرست خانوار، پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی، پرداخت کمک هزینه زندگی برای خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو و ودیعه مسکن و درمان را از جمله اقدامات دفتر امور زنان و خانواده بهزیستی ارومیه قلمداد کرد.

انتهای پیام/61002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول