اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر خبر داد

پرداخت 2 میلیارد و 544 میلیون ریال به مراکز زیر پوشش بهزیستی خرمشهر

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر از پرداخت 2 میلیارد و 544 میلیون ریال یارانه نگهداری و حرفه آموزش معمولان به مراکز زیر پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد و 544 میلیون ریال به مراکز زیر پوشش بهزیستی خرمشهر

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر از پرداخت 2 میلیارد و 544 میلیون ریال یارانه نگهداری و حرفه آموزش معمولان به مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این میزان اعتبار به مراکز توانبخشی این اداره از قبیل مرکز نگهداری سالمندان زنان، مرکز حرفه‌آموزی و معمولان زیر 14 سال، مرکز حرفه آموزی دختران بالای 14 سال و در نهایت مرکز حرفه آموزی پسران بالای 14 سال پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: حدود 130 معلول در مجموع این مراکز نگهداری می‌شوند و توسط اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر از خدمات بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر همچنین عنوان کرد: مراکز سالمندان زن، حرفه آموزی‌ها و توانبخشی‌ها مجموع مراکز زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان را تشکیل می‌دهند و مسئولان این اداره همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مددجویان می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین حدود 2 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی خرمشهر قرار دارند که در سنین مختلف هستند و خدماتی که به آنها منعکس می‌شود بسته به شرایط آنها دارد.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول