اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری صورت می‌گیرد

اعلام آمادگی بهزیستی قم برای جمع‌آوری هدایای مردمی به مددجویان

با توجه به پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری، بهزیستی استان قم آمادگی دارد نسبت به جمع‌آوری هدایای مردمی برای کمک‌رسانی به مددجویان و معلولان اقدام کند.

اعلام آمادگی بهزیستی قم برای جمع‌آوری هدایای مردمی به مددجویان

مجید قادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه مردم همواره در کار نیک و مددرسانی به رنج‌دیدگان پیش قدم هستند، اظهار کرد: خیرین می‌توانند به مناسبت فرا رسیدن سال نو، هدایا و نذورات خود را به صورت نقدی و غیرنقدی برای صرف هزینه مددجویان بهزیستی اختصاص دهند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل بهزیستی استان قم برای دریافت نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان آمادگی خود را اعلام می‌کند، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند با واریز وجه به هر مبلغ از طریق حساب جام 2345340874 و شماره کارت 610433798472378 نزد بانک ملت و همچنین شماره حساب 55000000 و شماره کارت 6063731011901148 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک به معلولان، نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش این سازمان اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان قم با معرفی مراکز فعال برای دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران عنوان کرد: مجتمع بهزیستی آیت‌الله گلپایگانی و اداره بهزیستی شهرستان قم 2 مرکزی است که نیکوکاران می‌توانند هدایای خود را در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان بهزیستی ارائه دهند.

قادری خاطرنشان کرد:‌ خیرین و نیکوکاران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 37705859 و 09195889199 تماس بگیرند.

انتهای پیام/78005/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول